Ecobunker, japoński właściciel i operator bunkierek LNG, zwodował swój pierwszy statek w stoczni Fukuoka Shipbuilding.
Armator to joint venture założony przez Uyeno Transtech, Sumitomo, Yokohama Kawasaki International Port Corporation i Development Bank of Japan. Chrzest i wodowanie jego pierwszego statku odbyło się we wtorek.
Jednostka Tokyo Bay to wszechstronna bunkierka zdolna do bunkrowania zarówno LNG, jak i paliwa o niskiej zawartości siarki (VLSFO).
Statek o długości 95,5 metrów ma pojemność 2,5 tys. m3 dla LNG i 1,5 tys. m3 dla VLSFO. Teraz na jednostkę czeka proces wyposażania w niezbędny ekwipunek i zbiorniki.
Firma zobowiązała się również do dalszego promowania przyjaznego dla środowiska paliwa bunkrowego, mającna celu przyczynienie się do rozwoju Zatoki Tokijskiej jako jednego z wiodących na świecie węzłów bunkrowania LNG.
W związku z pandemią COVID-19 ceremonia nadania imienia i startu odbyła się z ograniczoną liczbą uczestników.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"