• <

Wynik wyszukiwania - "LDA" - Wiadomości

Berg z kontraktem na pakiet napędowy dla rorowców wspomaganych wiatrem

Firma Berg Propulsion wygrała kontrakt obejmujący hybrydowe rozwiązanie napędowe, które zapewni, że trzy wspomagane wiatrem statki typu ro-ro Louis Dreyfus Armateurs (LDA) zmaksymalizują wydajność niezależnie od trybu pracy. Po dostarczeniu przez chińską stocznię Wuchang Shipbuilding od 2026 roku innowacyjne statki będą przewozić podzespoły samolotów odrzutowych Airbus A320 Family z francuskiego Saint-Nazaire do końcowej linii montażowej w amerykańskiej stoczni w Mobile, w stanie Alabama.
12.06.2024

Nowoczesne żagle ssące eSAIL już na pokładzie Ville de Bordeaux

Hiszpański start-up zajmujący się technologią wiatrową, bound4blue, z powodzeniem zainstalował trzy 22-metrowe żagle eSAIL na statku ro-ro Ville de Bordeaux, który należy do francuskiego armatora Louis Dreyfus Armateurs. Konstrukcje fundamentów pod żagle statku zostały zamontowane w Gdańsku pod koniec ubiegłego roku.
06.03.2024

LDA i Norsepower łączą siły w transporcie dużych komponentów samolotów Airbus

Francuski armator Louis Dreyfus Armateurs SAS (LDA) i fiński producent żagli mechanicznych Norsepower Oy Ltd ogłosiły, że technologia Norsepower Rotor Sail™ zostanie zainstalowana na nowej niskoemisyjnej flocie RoRo, która będzie czarterowana przez firmę Airbus.
11.02.2024

BOEM - Zakład Elelktryczno Metalowy

Kontenery morskie
Kontenery morskie,kontenerowe obudowy generatorów,kontenery do zastosowań specjalnych,podziemne kontenery na odpady,podziemne pojemniki na śmiecie,kontenery odzieżowe,tekstylne,kontenery do zbiórki odzieży używanej,wyroby stalowe,konstrukcje metalowe spawane,kontenery typu koleba,mulda Kontenery morskie,kontenerowe obudowy generatorów,kontenery do zastosowań specjalnych,podziemne kontenery na odpady,podziemne pojemniki na śmiecie,kontenery odzieżowe,tekstylne,kontenery do zbiórki odzieży używanej,wyroby stalowe,konstrukcje metalowe spawane,kontenery typu koleba,mulda

Transoceaniczne bezzałogowe statki mają zacząć pływać w 2035 r.

Transoceaniczne autonomiczne jednostki pływające mają zacząć pływać w 2035 r. – mówi dr Henryk Lasota z Politechniki Gdańskiej. Nowa era przemysłu morskiego wymusiła bowiem przyspieszony rozwój wielu gałęzi elektroniki morskiej. O jej zadaniach na najbliższe lata, zagrożeniach i metodach działania rozmawiali eksperci podczas konferencji MARELDAYS 2017 Dni Elektroniki Morskiej zorganizowanej na Politechnice Gdańskiej pod hasłem „Autonomiczne jednostki pływające”.
10.05.2017

Dziękujemy za wysłane grafiki.