Wspierając klientów w usprawnianiu ich logistyki rolniczej, HES Gdynia Bulk Terminal testuje nowe proekologiczne inteligentne rozwiązanie, które znacznie skróci załadunek statków zbożowych na terminalu HES.
Nowe rozwiązanie usprawnia proces obsługi, eliminując liczbę ruchów roboczych w stosunku do tradycyjnych chwytaków dźwigowych, przyspieszając proces załadunku i zużywając mniej energii. Wraz z tym ulepszeniem instalowany jest nowy podwójny kolejowy punkt rozładunku, aby w tym samym czasie podwoić przepustowość terminalu.
Bezpieczeństwo jest zawsze jednym z głównych priorytetów HES, dlatego też na terminalu trwają prace modernizacyjne magazynu o dwie nowe rynny załadunkowe, wyposażone w system zasysania pyłu.
HES Gdynia Bulk Terminal usytuowany jest przy głównym wejściu do jednego z największych portów polskich - Portu Gdynia. Terminal świadczy usługi przeładunku dla towarów masowych suchych i płynnych oraz ładunków drobnicowych. HES Gdynia dysponuje także powierzchnią składową w magazynach krytych oraz na placach otwartych. Doskonałe połączenia wodne, kolejowe i drogowe w połączeniu z możliwościami przeładunku i magazynowania, umożliwiają terminalowi sprostanie bieżącym wymaganiom klientów, a także wyzwaniom przyszłości.
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych
Gróbarczyk: śledztwo prokuratury sterowane politycznie, to atak na przekop przez Mierzeję Wiślaną
Bando: zwiększenie tranzytu ropy do Niemiec bez uszczerbku dla polskich rafinerii
Wakacje w pełni zatem odpalamy „Lato z Portem Gdańsk i Baltic Hub”