Kolejny miesiąc intensywnych prac w Stoczni Remontowej Nauta S.A. Przy nabrzeżach i w dokach najdłużej funkcjonującej stoczni remontowej w Polsce na remontach przebywa aż 17 jednostek pływających.
Połowa z nich przechodzi remonty klasowe połączone z montażem systemów BWTS. Do grupy tej należą masowce Polskiej Żeglugi Morskiej – m/v Gdynia i m/v Koszalin, drobnicowce armatora Briese Schiffahrts – m/v BBC RIO, m/v HOLLUM oraz BBC CITRINE, jak i drobnicowce m/v ONEGO WISLA oraz BBC ZARATE .
Tradycyjnie stocznię Nauta odwiedzają jednostki norweskiego armatora Wilson Ship Management. Obecnie prace kontynuowane są na drobnicowcach m/v WILSON THAMES, WILSON AMSTERDAM oraz WILSON AVONMOUTH.
Przypomnijmy, że w 2021 Stocznia Remontowej Nauta S.A. jako najstarsza cywilna stocznia remontowa w Polsce świętowała jubileusz 95-lecia istnienia. Warto dodać, że z tej okazji, w październiku została wyróżniona nagrodą specjalną Latarnie Gospodarki Morskiej 2021.
Dzięki skutecznie przeprowadzonej restrukturyzacji w latach 2020/2021 spółka w sposób niezakłócony kontynuuje działalność oraz pozytywnie ocenia dalsze perspektywy rozwoju.
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"
Masowiec Green Winds drugim statkiem we flocie MOL wyposażonym w napęd wiatrowy