pc
Nowy projekt JW Steel Construction. 28 maja w Stoczni Szczecińskiej odbył się załadunek ramy grippera wykonanego przez tę spółkę. Konstrukcja trafiła do stoczni Damen Verolme BV w Rotterdamie.
Za transport ramy grippera odpowiedzialna była Manora Logistics. Firma podaje na swoim profilu na jednym z portali społecznościowych, że konstrukcja waży 150 t, a jej wymiary to ok. 27 x 21 x 12,5 m. Transport do Holandii odbył się na barko-pontonie Osprey Carrier II.
Jak informuje Stocznia Szczecińska, konstrukcje takie jak gripper „są przydatne podczas transportu monopali na specjalistycznych jednostkach pływających pomagających w budowie farm wiatrowych na morzu”.
JW Steel Contruction świadczy usługi w zakresie produkcji oraz montażu wszelkiego typu konstrukcji stalowych. Szczególnie to produkcja konstrukcji dla energetyki wiatrowej, konstrukcji i kontenerów offshore, zbiorników i silosów dla budownictwa lądowego i morskiego, produkcja i montaż konstrukcji hal oraz prace kadłubowe i remontowe na statkach – informuje spółka ze Szczecina na stronie internetowej.
W dniu 28 maja 2019 roku w Stoczni Szczecińskiej na pochylni „Wulkan” odbył się załadunek grippera.
— Stocznia Szczecińska (@stocznia1948) 28 maja 2019
Wykonawcą jest firma JW Steel Construction.
fot. Katarzyna Ansen-Mrowińska pic.twitter.com/FsNHXpfLNg
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"