PMK
Yangzijiang Shipbuilding (Holdings) Ltd, jeden z największych prywatnych stoczniowców w Chinach, podpisał umowę z Tiger Group dotyczącą budowy maksymalnie 10 statków o łącznej wartości 1,15 miliarda USD.
Chodzi o dwupaliwowe kontenerowce o ładowności 14 tys. TEU. Dwa z nich stanowią podstawę kontraktu, a budowa kolejnych ośmiu zawarta jest w opcjach. Wartość każdego kontraktu wynosi 115 milionów USD. Dostarczenie statków ma się rozpocząć od połowy 2022 r.
Kontrakty pozwolą stoczni na utrzymanie swoich obiektów na dobrym poziomie wykorzystania i uzyskanie stabilnego strumienia przychodów przez co najmniej 2 kolejne lata. Transakcja jest jednym z największych zamówień w historii Yangzijiang.
- Doceniamy zaufanie i wsparcie naszego klienta Tiger Group przy tak dużym zamówieniu w Yangzijiang w trudnym czasie, zarówno dla branży, jak i dla całego świata - powiedział Ren Letian, dyrektor generalny Yangzijiang Shipbuilding.
- Jednym z kluczowych właścicieli Tiger Group jest weteran branży, który był kiedyś dyrektorem generalnym długoletniego klienta w Yangzijiang. Te zamówienia pokazały głębokie zaufanie klienta do Yangzijiang w zakresie jakości, wydajności, dostawy i naszego statku zespół. Rok 2020 rozpoczął się zachęcająco dla nas. W powodu pandemii koronawirusa przygotujemy się na najgorsze, ale mamy nadzieję na najlepsze – dodał.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"