mk
Stoczniowcy z Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia nie mogą narzekać na brak pracy. W stoczni w Szczecinie trwają remonty kilku statków, a w najbliższych dniach zaplanowane są prace na kolejnych jednostkach.
Stocznia kontynuuje współpracę ze szczecińskim armatorem – Polską Żeglugą Morską. Obecnie trwa remont ostatniej z czterech jednostek przyjętych do stoczni w grudniu 2016 r. – masowca Olza. Wcześniej remonty przeszły Skawa, Solina i Roztocze. Zakres prac na statkach obejmował konserwację kadłuba i ładowni, remonty maszynowe i elektryczne, oraz przegląd dźwigów ładunkowych i urządzeń pokładowych. Większość prac prowadzona była w doku nr 5.
Jednocześnie w stoczni trwają remonty jednostek Covadonga oraz Lita. Pierwszy statek to chemikaliowiec o wymiarach 119 x 17 m, należący do hiszpańskiego armatora. Lita jest z kolei drobnicowcem i należy do armatora z Niemiec. Ma 137 m długości i 23 m szerokości. W doku nr 1 Lita przechodzi remont obejmujący konserwację i prace na kadłubie.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"