PMK
Po raz pierwszy od ataku Huraganu Dorian we wrześniu do stoczni Grand Bahama zawinął statek na suche dokowanie. Był nim kontenerowiec Taiper Trader, zarządzany przez armatora Lomar Shipping Limited. To duży krok w kierunku powrotu zakładu do pełnej operacyjności.
Statek po raz pierwszy zadokował w stoczni 25 sierpnia w celu wykonania rutynowego programu obejmującego konserwację napędu i steru strumieniowego oraz przygotowanie kadłuba do nałożenia powłoki ochronnej. 30 sierpnia, zgodnie z procedurami stoczni w wypadku huraganu, statek musiał opuścić stocznię.
Po powrocie Taipei Trader stocznia Grand Bahama wznowiła prace konserwacyjne i naprawy statku, które mają zostać ukończone w październiku.
W połowie września stocznia z zadowoleniem przyjęła powrót 57062-tonowego Agathonissos należącego do greckiego Eletsona, który obecnie jest również w remoncie.
Kolejnym statkiem, który zawita do stoczni 5 października, będzie wycieczkowiec Carnival Ecstasy należący do linii Carnival Cruise Line.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"