sons
Wraz ze stopniowym odmrażaniem gospodarki i powrotem wielu firm do standardowej działalności, biuro projektowe SEACON Engineering również zdecydowało się reaktywować swoje usługi.
Jedną z nich jest wykorzystywanie skanera laserowego FARO Focus do projektów związanych z instalacją systemów oczyszczania wód balastowych Ballast Water Treatment System – BWTS.
W ostatnich dniach wykwalifikowani inżynierowie SEACON Engineering wzięli udział w skanie 3D siłowni okrętowej jednostki stacjonującej w Niemczech. Kolejnym z etapów będzie przygotowanie studium wykonalności (eng. Feasibility Study) do którego zostanie wykorzystana wcześniej sporządzona dokumentacja.
Skaner laserowy FARO Focus wykorzystywany jest przez specjalistów SEACON Engineering w codziennej pracy do pomiarów bardzo dużych elementów konstrukcji okrętowych: bloków, sekcji, przebiegów orurowania, rozmieszczenia elementów w pomieszczeniach i przedziałach statków. Niesamowita precyzja skanów 3D i zastosowanego oprogramowania pozwala na wierne odwzorowanie skanowanego obiektu z dokładnością do kilku mm, włączając w to najbardziej szczegółowe detale i złożone struktury.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"