Niemiecko-duński operator Scandlines wysłał swoje dwa statki o napędzie hybrydowym na „ekstremalną dietę” do G + H Marine GmbH.
Niemiecko-duński operator Scandlines wysłał swoje dwa statki o napędzie hybrydowym – Berlin i Copenhagen, które docelowo mają obsługiwać trasę z Rostock do Gedser, na „ekstremalną dietę” do G + H Marine GmbH, ponieważ 169-metrowe jednostki, podczas pełnego załadunku, nie mogły dostać się do duńskiego portu w Gedser. Oba promy muszą łącznie „zgubić” 700 ton wagi.
W tym celu statki najpierw zostaną przywrócone do podstawowej konstrukcji, a następnie G + H Marine zaprojektuje i od nowa wyposaży wnętrze promów. Przebudowa obejmie także parking i kabiny.
Wszystkie elementy, od izolacji po wyposażenie, zostały najpierw sprawdzone pod kątem tego, gdzie można zaoszczędzić na ciężarze promu. Aby osiągnąć wagę docelową, G + H Marine połączy wyjątkowo lekkie materiały i innowacyjne rozwiązania.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"