PMK
Japońska stocznia Imabari Shipbuilding rozpoczęła budowę samochodowca napędzanego LNG dla rodzimego armatora Kawasaki Kisen Kaisha (K Line). Złożył on zamówienie na tę jednostkę w grudniu 2018 roku.
Imabari ma dostarczyć 200-metrowy statek jesienią 2020 roku. Będzie on mógł pomieścić na pokładzie 2020 samochodów.
K Line powiedział, że decyzja o budowie samochodowca zasilanego LNG była częścią długoterminowej wizji zarządzania środowiskowego firmy, zwanej „K” LINE Environmental Vision 2050 „Zabezpieczenie błękitnego morza na jutro”.
Firma rozpoczęła wprowadzanie przyjaznego dla środowiska statku do swojej floty wraz z wprowadzeniem na rynek w 2016 roku Drive Green Highway, przewoźnika samochodowego wyposażonego w technologie oszczędzania energii i płuczki SOx.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"