Gdańska stocznia Remontowa SA w styczniu tego roku przeżywa rekordowy okres. Przez kilka dni, do około połowy stycznia 2015 roku było w niej aż 21 statków oraz duża platforma.
Więcej niż jedną trzecią miejsca w stoczni zajęły promy.
Nie często zdarza się spotkać jednocześnie aż osiem promów w jednej stoczni. Tak było w stoczni Remontowa SA, przez kilka dni w połowie stycznia.
Ośmioma promami, które jednocześnie znalazły się w Remontowej SA były:
- BALTIVIA (PŻB)
- SKANIA (Unity Line)
- SUPERSPEED 1 (Color Line)
- CROWN SEAWAYS (DFDS Seaways)
- SIRENA SEAWAYS (DFDS Seaways)
- BRETAGNE (Brittany Ferries)
- FINNSTAR (Finnlines)
- PRINS RICHARD (Scandlines).
Większość z tych ośmiu promów było poddawanych zaplanowanym remontom, dokowaniu i konserwacji, ale niektóre przeszły też instalacje płuczek spalin (jednostki Superspeed 1, Prins Richard, Crown Seaways, Sirena Seaways i Finnstar).
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"