PMK
Grand Bahama Shipyard Limited (GBSL), największa stocznia w regionie Karaibów, zakończyła w tym roku naprawy i renowację 20 wycieczkowców. Przyszły rok zapowiada sie na jeszcze bardziej pracowity, gdyż już teraz portfel zamówień stoczni opiewa na 23 kontrakty.
W tym roku w GBSL przeprowadzono wiele prac remontowych, w tym wymiane napędów i systemów, naprawę kadłubów oraz odnowieie kabin i przestrzeni publicznych.
W Grand Bahama Shipyard Limited pracowano między innymi nad czterema wycieczkowcami należącymi do największego armatora tych jednostek: Royal Carbbean Cruise. Naprawy przeszły m.in.: Liberty of the Seas, Jewel of the Seas oraz Adventure of the Seas.
Inny z wycieczkowych gigantów, Carnival Cruise Line, oddał do tej stoczni aż 7 jednostek, w tym Carnival Fantasy, Carnival Magic i Carival Triumph. Wszystkie te statki przeszły gruntowną renowację i naprawy.
- By spełniac wymagania klientów cały czas inwestujemy w rozbudowę naszej stoczni - powiedział Graham Couser, przedstawiciel GBSL. - W 2016 roku zmodernizowaliśmy wiele z naszych obiektów i zakupiliśmy nowe maszyny i urządzenia. Dużą rozbdowę przeszło także nabrzeże North Beach. W przyszłym roku skupimy się na pozostałych nabrzeżach - dodał.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"