PMK
Portugalska stocznia, Naval Rocha, planuje wzmocnić swoją pozycję w sektorze budowy tankowców LPG i gazowców LNG.
Dotychczas w tym roku, stocznia zakończyła budowę statków do przewozu zwierząt, polarnych jednostek ekspedycyjnych i statków żaglowych. Obecnie jednak zakład zauważył rosnącą liczbę zamówień na statki do przewozu LPG i LNG.
- Znajdujemy się w dobrym miejscu, by zaspokoić popyt w sektorze tankowców LPG i na małych rynkach LNG - powiedział Sergio Rodrigues, dyrektor handlowy w Naval Rocha.
Rodrigues ujawnił również, że stocznia rozważa inwestycje w warsztaty kriogeniczne w celu pobudzenia większej aktywności na rynku LNG.
Patrząc na drugą połowę 2019 roku, Rodrigues powiedział, że cele stoczni pozostają niezmienne na kluczowych rynkach wzrostowych, w tym w segmencie naprawy jednostek LPG.
- Obecnie dostarczamy średnio trzy duże projekty LPG każdego roku, ale nasze możliwości są znacznie większe. Chcemy kontynuować budowanie doświadczenia na rynku LPG, a w tym samym czasie mocno wejść na rynek LNG - powiedział Rodrigues.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"