Narasta konflikt między władzami szczecińskiej stoczni MSR Gryfia a związkowcami. Ci ostatni zarzucają właścicielowi, że „nic nie robi dla zakładu”.
Związkowcy ganią Fundusz Mars, właściciela stoczni za brak inwestycji oraz wyprzedaż terenów. Wróciła także sprawa Mostu Brdowskiego i konfliktu z firmą Bilfinger, czego wynikiem jest utrudniony dojazd do zakładu
Wczoraj przed radnymi sejmiku zachodniopomorskiego stanęła Hanna Hanć, prezes MSR Gryfia. Przedstawiła plany na rozwój firmy. W tej chwili kluczową inwestycją jest remont doku nr 5. Jest to największy dok i ma dla MSR Gryfii kluczowe znaczenie, ponieważ to w nim remontowane są największe jednostki wpływające do stoczni. Aby mógł dalej sprawnie funkcjonować, wymaga przeprowadzenia prac remontowych i odnowienia klasy.
Wynik finansowy Gryfii nadal jest jednak zły. - Moja rada nadzorcza i właściciel oczekują, że w tym roku tę rentowność poprawię i to jest moje zadanie – mówiła w kwietniu Hanć. Stocznię czeka teraz badanie przez specjalną komisję. Wtedy radni będą mieli pełny obraz sytuacji.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"