Na remont do stoczni Nauta przypłynął zbiornikowiec Anemos I, który pływa w barwach Capital Ship Management.
W suchym doku SD I statek przechodzi standardowy remont klasowy. Jednostka o długości prawie 184 m została wybudowana w 2007 r. w koreańskiej stoczni, jedną z jej zalet jest wysoka klasa lodowa.
Nauta nie po raz pierwszy współpracuje z greckim armatorem. W kwietniu ubiegłego roku, również w doku SD I, remont klasowy przeszedł zbiornikowiec Assos. Również MSR Gryfia z grupy MARS Shipyards & Offshore miała okazję w ostatnim czasie pracować dla Capital Ship Management. W połowie grudnia w Szczecinie remontowany był ropo-rudo-masowiec Apostololos.
Flotę Capital Ship Management tworzy 59 statków, wśród których największą grupę stanowią zbiornikowce (39 jednostek). Oprócz nich armator posiada 17 kontenerowców oraz nowoczesne masowce. Jednocześnie jest to jedna z największych na świecie flot o wysokiej klasie lodowej.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"