ew/Trade Winds News
Po 37 latach, koreański armator Hyundai Merchant Marine zmienia nazwę. Przedstawiciele firmy przyznają, że większość klientów i tak posługuje się akronimem HMM.
Zmiana wejdzie oficjalnie w życie 1 kwietnia. Jak powiedział Jae Hoon Bae, dyrektor generalny HMM: "Jestem przekonany, że większość naszych klientów a tym bardziej pracowników nie będzie zdezorientowana tą decyzją. Nazwa HMM funkcjonuje już od dawna na światowym rynku".
Hyundai Merchant Marine jest 14. największą na świecie linią kontenerową pod względem pojemności statków i numerem jeden wśród koreańskich krajowych przewoźników kontenerowych, szczególnie od czasu ogłoszenia upadłości przez Hanjin Shipping. Firma posiada w swojej flocie różne rodzaje statków: kontenerowce, masowce, trampery. Portem macierzystym armatora jest PSA HPNT Terminal (Wharf 4) w Pusan. Dodatkowo, HMM jest właścicielem 50% udziałów w tym terminalu
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"