mk
Stocznia Remontowa „Gryfia” S.A., rozpoczyna rok 2019 z pierwszymi podpisanymi umowami ramowymi o współpracy w zakresie remontów statków.
Pierwsza umowa ramowa dotyczy stałego klienta stoczni, armatora Stargate Shipmanagment GmbH z siedzibą w Niemczech, będącego armatorem jednostek typu samochodowce. Umowa ramowa na przyszły rok kontraktuje 4 jednostki, w zakresie remontu klasowego oraz montażu Ballast Water Management System. W roku 2018 remont w stoczni przeszło 6 jednostek należących do tego armatora.
Kolejna umowa ramowa dotyczy współpracy z armatorem Vertom Bojen Shipmanagment B.V. Jest to armator rynku niemieckiego i holenderskiego, który od 2008 roku regularnie współpracuje ze stocznią. Armator na przyszły rok zakontraktował remont 16 jednostek w zakresie remontów klasowych. Większość jednostek stanowią masowce.
Kolejna umowa ramowa została zawarta z armatorem Bereederungsgesellschaft Altership mbH & Co. KG i dotyczy remontu 5 jednostek w bieżącym roku. Wszystkie jednostki typu masowe przejdą remont dokowy.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A. powstała w wyniku połączenia dwóch zakładów, które od września 2013 r. prowadzą działalność operacyjną jako jedna spółka. Stocznia posiada dwa zakłady produkcyjne: w Szczecinie i w Świnoujściu.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"