1 maja dobiegł końca remont jednostki Advantage Spring. Odnowiona jednostka w nowych barwach i z nowym imieniem na burtach opuściła suchy dok SD II.
Pod względem nośności była to największa remontowana jednostka w historii stoczni remontowej Nauta!
Tankowiec o długości 274,5 m i szerokości 48 m przeszedł w Naucie standardowy remont konserwacyjno-dokowy, obejmujący demontaż wału i śruby. Statek należący do floty tureckiego armatora Genel Denizcilik Nakliyati AS (Geden Line) ma nośność 156597 DWT.
Właściciel statku – Geden Lines zarządza flotą ponad 40 statków, wśród których przeważają tankowce i masowce.
Advantage Spring dołączył do grona rekordowych jednostek remontowanych w stoczni Nauta. Najdłuższym statkiem, jaki dotychczas remontowanym w Naucie, był wahadłowy zbiornikowiec MT Grena, należący do norweskiego armatora. Grena (148553 DWT) jest dłuższa od Advantage Spring o 2,5 m, jednak biorąc pod uwagę nośność statku, to druga jednostka ma większe możliwości ładunkowe.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"