Morska Stocznia Remontowa Gryfia przebudowuje barkę Kurt należącą do firmy Bilfinger. Jest to przebudowa \'moonopol\' (otwór w kadłubie umożliwiający dostęp do prac podwodnych od środka pontonu). Moonpool może służyć m.in. do budowy i remontów konstrukcji offshore. Przewidywany termin zakończenia prac, przełom lutego i marca.
Jednostka została zbudowana dla Bilfinger Construction w 2010 r., służy do transportowania różnego rodzaju wyposażenia infrastruktury portowej oraz konstrukcji stalowych. Kontrakt realizowany dla Bilfinger Marine &Offshore Systems – jednego z udziałowców fabryki Bilfinger Mars Offshore – jest przykładem tego, w jak efektywny i skuteczny sposób spółki związane z grupą MARS S&O wykorzystują efekt synergii, wspierając się nawzajem i korzystając ze swoich zasobów, wiedzy i doświadczenia.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"