ew
Zgodnie z nową ustawą, która powstała między innymi po to, by ożywić przemysł złomowania statków – właściciele zakładów są zobowiązani do zapewnienia ubezpieczenia zdrowotnego wszystkim pracownikom oraz przestrzegania wszystkich globalnych przepisów i konwencji.
Dodatkowo, ustawa wyznaczyła strefę w Chittagong specjalnie dla przemysłu złomowania statków. Stworzenie stoczni bez pozwolenia, poza strefą lub sprowadzenie statków bez zaświadczenia o braku sprzeciwu (NOC) jest zagrożone karą dwóch lat pozbawienia wolności i / lub grzywną od 1 miliona BDT (taków bengalskich) do 3 milionów BDT.
Ustawa zakłada również utworzenie 14-osobowej rady, która będzie nadzorować czynności związane z recyklingiem. Rząd Indii utworzy również zakład przetwarzania, składowania i usuwania odpadów w ciągu trzech lat od uchwalenia ustawy.
Stocznie w Bangladeszu są w centrum uwagi ze względu na skandaliczne warunki pracy, które doprowadziły do wielu wypadków śmiertelnych. Ponadto, przemysł recyklingu w Bangladeszu jest jednym z największych na świecie, zaraz po sąsiednich Indiach.
Domenico Millelire już na wodzie. To ostatni okręt z serii dużych patrolowców budowanych przez Fincantieri
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"