Nie spada zainteresowaniem usługami remontowo-dokowymi oferowanymi przez gdyńską stocznię „Nauta”. Warte odnotowania jest jednoczesne prowadzenie prac remontowych na trzech masowcach Polskiej Żeglugi Morskiej.
Największy z nich m/v Rysy, o długości 229 m i szerokości 32 m, jest określany mianem kamsarmax. Oznacza to jednostkę o maksymalnych wymiarach gabarytowych umożliwiających zawinięcie do Portu Kamsar w Gwinei. Jednostka przechodzi remont klasowy połączony z montażem systemu uzdatniania wód balastowych.
Dwie pozostałe jednostki to m/v Wadowice II oraz m/v Puck, gdzie wykonywane są remonty bieżące połączone z konserwacją ładowni.
System uzdatniania wód balastowych montowany jest również na dwóch jednostkach należących do niemieckiego armatora JÜNGERHANS MARITIME SERVICES GMBH & CO. KG. Są to 140-metrowy kontenerowiec Pavo J oraz 153-metrowy drobnicowiec BBC OPAL.
Dodajmy również, że przy jednym z nabrzeży prowadzone są prace na blisko 230-metrowym zbiornikowcu Nordic Josephine niemieckiego armatora V.Ships (Germany) GmbH .
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"
Masowiec Green Winds drugim statkiem we flocie MOL wyposażonym w napęd wiatrowy