Lidl został nagrodzony Złotą Płetwą Reklamy 2016. Złoto i tym samym I miejsce przyznano kampanii reklamowej „Ryby Są Super”!
Nagroda została wręczona 31 marca w Gdyni, podczas uroczystej ceremonii wieńczącej tegoroczne obrady III Kongresu Rybnego.
Konkurs ma na celu zwrócenie uwagi branży rybnej na ważną rolę marketingu produktów rybnych i owoców morza oraz docenienie najlepszych pomysłów w zakresie promocji spożycia ryb. Kapituła konkursu doceniła pełnowymiarowy zakres kampanii „Ryby Są Super” oraz jej charakter. Działania marketingowe były przeprowadzone z wykorzystaniem telewizji, radia, internetu, mediów społecznościowych, narzędzi PR.
Komunikacja odbywała się również w przestrzeni miejskiej – na nośnikach outdoorowych jak i w sklepach Lidl. Kampania „Ryby Są Super” dostarczyła konsumentom wachlarz przepisów kulinarnych z wykorzystaniem ryb i owoców morza, a także wiele praktycznych porad na temat ich oprawiania, rozpoznawania gatunków oraz świeżości produktów.
Utworzenie parku narodowego w Dolinie Dolnej Odry ma wspierać turystykę i ochronę przyrody
Podwodne progi – plan Urzędu Morskiego na zabezpieczenie klifu w Orłowie
Dni otwarte Ochrony Wybrzeża w Jelitkowie
Ubytek tlenu w jurajskich oceanach zabójczy dla organizmów
Grecja. Aresztowano załogę jachtu, która odpaliła fajerwerki, wywołując pożar na wyspie
William Shatner przekleństwami walczy z przemysłową hodowlą łososia