• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Zakup sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia: zajęć edukacyjnych, monitoringu przyrodniczego, czynnej ochrony, działalności interwencyjnej

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Zakup sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia: zajęć edukacyjnych, monitoringu przyrodniczego, czynnej ochrony, działalności interwencyjnej
Standard

Dane kontaktowe

Opis:zapraszamy do złożenia oferty cenowej na zakup sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia: zajęć edukacyjnych, monitoringu przyrodniczego, czynnej ochrony, działalności interwencyjnej na terenie Brodnickiego Parku Krajobrazowego. Procedura zamówienia prowadzona jest z zachowaniem zasady konkurencyjności oraz w oparciu o art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia: zajęć edukacyjnych, monitoringu przyrodniczego, czynnej ochrony, działalności interwencyjnej na terenie Brodnickiego Parku Krajobrazowego.
Ogólny zakres zapytania ofertowego:
Zamówienie będzie obejmowało:
- zakup zaburtowego silnika elektrycznego do łodzi;
- zakup akumulatora litowo-jonowego z przeznaczeniem do zasilania elektrycznego silnika zaburtowego;
- zakup prostownika umożliwiającego ładowanie akumulatora litowo-jonowego. Szczegółowa specyfikacja:
r- zaburtowy silnik elektryczny do łodzi:
- Zasilanie: DC 12 V,
- Uciąg silnika: min. 85 funtów (Ibs),
- Moc silnika: min. 700 W,
- Pobór prądu (max): około 60 A,
- Długość kolumny: min. 80 cm aluminiowa,
- Średnica kolumny: min. 28 mm,
- Sterowanie obrotami: - płynna cyfrowa regulacja,
- Śruba: 3-łopatki / 0 min. 27 cm,
- Obroty śruby pod wodą (min): 1100 rpm,
- Długość kabla zasilającego: minimum 1,5 m,

- Poziom głośności: nie więcej niż 60 db,
- Regulacja zanurzenia: blokada, regulacja na całej długości kolumny,
- Możliwość zasilania akumulatorem o mocy powyżej lOOAh Gel lub Li-ion-3S lub LiFeP04-4S,
- Waga silnika: od 7 do 10 kg,
> akumulator litowo-jonowy:
- Materiał baterii: bateria litowo-żelazowo-fosforanowa (LiFeP04),
- Pojemność: min 120 Ah,
- Napięcie nominalne: 12V -12,8 V,
- Maksymalne napięcie ochronne: 14,6 V,
- Napięcie końcowe: 10 V,
- Chwilowy prąd rozładowania: >240 A,
- Ciągły prąd rozładowania: >120 A,
- Waga: max 15 kg,
- Płyta zabezpieczająca napięcie (BMS): Tak,
- Cykle życia: 4000 cykli lub więcej,
- Temperatura pracy: -20 ~ 60 °C,
- Temperatura ładowania: 0-45 °C,
> prostownik:
- Wykonanie: wysoka jakość materiałów,
- Wtyczka: EU - pasująca do polskich gniazdek elektrycznych,
- Długość przewodów z klemami: min. 70 cm,
- Zasilanie: 230 V,
- Prąd wyjściowy: 12v 8A, 24v 4A,
- Napięcie wyjściowe: min. 12v / 24v
- Ładowanie dużych akumulatorów: 30-150 Ah,
- Ładowanie małych akumulatorów: 6-30 Ah,
- Chłodzenie: Tak - wentylator,
- Wskaźnik poziomu naładowania akumulatora: Tak,
- Wskaźnik napięcia i natężenia ładowania: Tak,
- Czujnik temperatury otoczenia: Tak (aktywacja tryby letniego i zimowego),
- Stan: Nowy, w oryginalnym opakowaniu,
Miejsce i termin składania:VI. Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać osobiście u Zamawiającego w Brodnickim Parku Krajobrazowym z siedzibą w Grzmięcy 10, 87-312 Pokrzydowo lub na adres e-mail: [email protected] do dnia 5.09.2024 r. do godz. 10:00.
Termin składania:2024-09-05
Miejsce i termin realizacji:IV. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy w terminie 2 tygodni.
Wymagania:III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. Zamawiający wykluczy wykonawców powiązanych z nim osobowo i kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu
Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowi część formularza oferty.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego
zapytania (Załącznik nr 1);
2) Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, podpisana czytelnie przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną oraz zaparafowana i ponumerowana na każdej ze stron;
3) Wykonawca w treści oferty winien określić łączny koszt usługi - cena zł brutto.
VIII. Ocena ofert
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:
1. Kryterium ,,Cena" - 100 %
Ilość punktów w kryterium cena za realizację przedmiotu zamówienia przyznawana będzie według wzoru: X/Y x 100
gdzie: X - cena oferty z najniższą ceną, Y - cena oferty ocenianej.
2. Po ustaleniu punktów w poszczególnych kryteriach nastąpi ich zsumowanie. Zostanie
wybrana oferta o najwyższej liczbie punktów.
IX. Przesłanki do aneksowania umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski

żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość prac;
2) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT;
4) zmian Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego;
5) zmian nazwy, siedziby stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych;
6) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia;
7) zmiana wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą zakresu przedmiotu zamówienia; 8} zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności.
2. W przedstawionych w pkt. 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
X. Dodatkowe informacje
1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do: skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert; ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny; negocjacji warunków zamówienia (po wyborze Wykonawcy).
2. W toku oceny ofert Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonania poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Wykonawca, którego oferta została poprawiona zostanie niezwłocznie o tym fakcie zawiadomiony przez zamawiającego.
XI. Unieważnienie postępowania lub odstąpienie od zawarcia umowy
1. Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy w następujących przypadkach:
1) Wystąpienia okoliczności powodujących, że koszt realizacji inwestycji ulega znacznemu zwiększeniu powodującemu niemożliwość sfinansowania zamówienia,
2) Powzięcia informacji przez Zamawiającego, że Wykonawca w celu uzyskania zamówienia posługiwał się nieprawdziwymi danymi,
3) Braku ofert spełniających wymagania Zamawiającego.
2. Zamawiający unieważni postępowanie w następujących przypadkach:
1) Nie wpłynęła żadna ważna oferta,
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
XII. Warunki płatności
Termin płatności przelewem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Kontakt:VII. Osoba do kontaktu:
Sławomir Seroka, e-mail: [email protected], tel. 56 49 394 50
Język kontaktu:polski
Numer dokumentu:8/2024/WFOŚiGW
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl


Dziękujemy za wysłane grafiki.