• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Zakup pełnomorskiego jachtu żaglowego

Standard

Dane kontaktowe

Opis:Zakup nowego pełnomorskiego, ekologicznego jachtu żaglowego umożliwiającego rejsy morskie dla min 6 osobowej załogi - wariant 33 stopowy.
Powstaje w kontekście naboru
KPOD.01.01-IZ.00-002/24 - Działanie A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności

Część 1
Zakup pełnomorskiego jachtu żaglowego - wariant 33 stopowy

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego pełnomorskiego, ekologicznego jachtu żaglowego umożliwiającego rejsy morskie dla min 6 osobowej załogi - wariant 33 stopowy. Jacht powinien być zaprojektowany i zbudowany w kategorii oceanicznej A, powinien oferować 2 lub 3 kabiny oraz pełnowymiarową toaletę morską z prysznicem. Jacht powinien być wyposażony w silnik eklektyczny (zeroemisyjny) z powerbankiem, ster strumieniowy, nawigację, wyposażenie kotwiczno-cumownicze, szprychbudę oraz ładowarkę brzegową. Dodatkowo jacht powinien posiadać rozwiązania uwzględniające aspekty niwelowania barier dla osób z niepełnosprawnościami oraz aspekty ekologiczne (zastosowanie materiałów z recyklingu itp.).
Podstawowe parametry techniczne jednostki:
- długość kadłuba: min. 9,5 m;
- szerokość kadłuba: min. 3,4 m;
- wysokość masztu (od linii wodnej): max. 15 m
- standardowe zanurzenie: do 2,1 m;
- silnik eklektyczny o mocy: min. 10 kW;
- powierzchnia ożaglowania: min 50 m2;
- zbiornik na wodę: min 150 l;
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-04
Termin składania:2024-06-04
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2024-08

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
słupski
Gmina
Ustka
Miejscowość
Grabno
Wymagania:Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do umowy po jej zawarciu. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b) wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający
c) wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
d) zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
- charakterze od nich niezależnym,
- którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
- którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, epidemie, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. Wskazane powyżej zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
Niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione powyżej skutkować będą naliczeniem kar umownych. W/w przypadki nie mogą wpłynąć na zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą brać udział podmioty prowadzące czynnie działalność gospodarczą tj. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną lub osoby prawne prowadzące działalność gospodarczą - spełnianie warunku weryfikowane będzie m.in. w rejestrze CEIDG lub KRS.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. WARUNKI FORMALNE
a) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu własnym Oferenta z dołączonym oświadczeniem o braku powiązań stanowiącym Załącznik nr 1;
b) Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych i wariantowych;
c) Wszelkie koszty przygotowania i dostarczenia oferty ponosi Oferent;
d) Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy na podstawie poprawnie złożonych ofert zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym;
e) Ewentualne zmiany, dodatkowe informacje lub korekty będą dokonywane w formie pisemnej. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający przekaże informację o zmianach Oferentom. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu. Przez formę pisemną Zamawiający rozumie również zadanie pytania na adres email wskazany do kontaktu w sprawach zapytania ofertowego;
f) Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą;
2. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
Oferta będzie podlegała wykluczeniu jeżeli:
a) Jej treść nie będzie odpowiadała zapytaniu ofertowemu zwłaszcza jest niezgodna z przedmiotem zamówienia;
b) Zostanie złożona po terminie składania ofert;
c) Zostanie złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
- pełnomocnika, pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT:
a) Oferta powinna zostać złożona na formularzu własnym Oferenta wraz z oświadczeniem o braku powiązań stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem technicznym i wskazanymi podstawowymi parametrami technicznymi;
c) Wycena powinna być dokonana w cenach netto w złotych polskich. Zamawiający dopuszcza składanie ofert również w innych walutach. Jeśli ceny na ofercie będą wyrażone w innej walucie niż złoty polski to podczas wyboru najkorzystniejszej oferty będą one przeliczane przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty;
d) Do oceny ofert brane będą pod uwagę tylko oferty spełniające w całości wymagania określone w zapytaniu. Zamawiający posiada prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta będzie niekompletna, nie będzie zawierała Załącznika nr 1. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oferta powinna zostać dostarczona w wyznaczonym terminie za pośrednictwem: serwisu Baza konkurencyjności.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-28
Data ostatniej zmiany
2024-05-28 23:32:10

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto oferty - waga 90%, maksymalna liczba punktów 90;
Ocena poszczególnych ofert zostanie wyliczona według metodologii: cena netto najkorzystniejsza/cena netto Oferenta x 90%.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji - waga 10%, maksymalna liczba punktów 10;
Ocena poszczególnych ofert została wyliczona według metodologii: proponowany okres gwarancji oferty/oferta z najdłuższym okresem gwarancji x 10%.
Kontakt:Osoby do kontaktu
Maciej kłos
tel.: 609 199 092
e-mail: [email protected]
Język kontaktu:polski
Kod CPV:34522100-3
Numer dokumentu:2024-69836-190811, 1/2024
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 

Dziękujemy za wysłane grafiki.