• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Zakup jachtów żaglowych

Standard

Dane kontaktowe

Opis:Zakup jachtów żaglowych do 8 osób (4 sztuki)
Powstaje w kontekście naboru
KPOD.01.01-IZ.00-001/24 - A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności HORECA

Część 1
Zakup jachtów żaglowych do 8 osób (4 sztuki)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zakup jachtów żaglowych do 8 osób (4 sztuki)
Postępowanie ofertowe prowadzone jest w związku z realizacją projektu pod nazwą ,,Dywersyfikacja działalności Spółki Be Smile Travel działającej w regionie warmińsko-mazurskim szansą na wzrost konkurencyjności oraz zwiększenie odporności przedsiębiorstwa na sytuacje kryzysowe." w ramach programu Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, działania A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup jachtów żaglowych do 8 osób (4 sztuki).

Kody CPV Przedmiotu zamówienia:
34500000-2 Statki i łodzie
34520000-8 Łodzie
34522000-2 Łodzie rekreacyjne i sportowe
34522100-3 Łodzie żaglowe

Stan: fabrycznie nowe

Specyfikacja techniczna:
- Min/maks liczba załogi 1/8
- Kategoria projektowa C6
- Maks. Długość - 8,20 m
- Maks. Szerokość - 2,70 m
Jachty żaglowe powinny zostać zaprojektowane z uwzględnieniem zasad uniwersalnego projektowania, aby zapewnić komfort, dostępność i bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom.

INFORMACJE DODATKOWE/ WYMAGANIA:
- Zamawiający wskazuje, że jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w innym dokumencie stanowiącym część zapytania ofertowego wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń, dodaje się do nich wyrazy ,,lub równoważne".
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe.
- Zakres zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie Przedmiotu Dostawy do Polski oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do jego uruchomienia/ustawienia w miejscu wykonania zamówienia (tj. w szczególności instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem Przedmiotu Dostawy zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego).
- Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na Przedmiot Zamówienia. Gwarancja udzielona zostaje na okres wskazany w ofercie wyrażony w miesiącach kalendarzowych.

Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku - Zapytanie ofertowe
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-08-29
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2024 roku do godz. 23:59
2. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
Termin składania:2024-08-29
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
giżycki
Gmina
Ryn
Miejscowość
Ryn
TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 31.05.2025 roku.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ul. Partyzantów 5, 11-520 Ryn
Wymagania:Warunki zmiany umowy
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Zamawiający ma prawo zmienić umowę w przypadkach wskazanych w sekcji 3.2.4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, na podstawie których jest przeprowadzane niniejsze postępowanie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i sytuacjach:
1. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego w zakresie mającym wpływ na realizację umowy (w szczególności zmiany stawek podatku VAT);
2. zmiana terminu realizacji Zamówienia - jeżeli będzie ona wynikać z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności jeżeli ulegnie zmianie harmonogram realizacji projektu, w ramach którego udzielane jest zamówienie, ulegną zmianie przepisy prawa mające wpływ na realizację zamówienia, zadziała siła wyższa, Zamawiający zostanie zobowiązany przez instytucję współfinansującą projekt do wprowadzenia w nim zmian wpływających na realizację zamówienia, realizacja zamówienia będzie zależeć od uzyskania zgody instytucji współfinansującej lub innej uprawnionej instytucji, uzyskane wyniki prac B+R będą wymagać zmiany sposobu realizacji zamówienia, powtórzenia niektórych czynności lub zmiany formuły realizacji zamówienia;
3. zmiana sposobu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji instytucji finansującej realizację projektu, w ramach którego udzielane jest zamówienie, zobowiązującej Zamawiającego do wprowadzenia zmian w projekcie skutkujących koniecznością zmian w umowie z Wykonawcą.
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
4. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy (Oświadczenie nr 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Przedmiotu zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy (Oświadczenie nr 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie.
3. W stosunku do których nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość, nie otwarto postępowania likwidacyjnego.
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy (Oświadczenie nr 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1. Oświadczą, że znają i akceptują warunki realizacji zamówienia określone w Zapytaniu ofertowym oraz nie wnoszą żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
7. W stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej jest złożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczeń znajduje się w Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy (Oświadczenie nr 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń znajdujących się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy oraz pozostałych ww. wymaganych dokumentów.
INFORMACJE NA TEMAT ZAKAZU KONFLIKTU INTERESÓW
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Potwierdzeniem braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym na bezstronność postępowania jest złożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o braku występowania w/w powiązań. Wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy (Oświadczenie nr 1). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Ofertę stanowi:
1. Formularz ofertowy wraz z wymaganymi oświadczeniami zgodny z załącznikiem nr 1
Dokumenty stanowiące ofertę muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, aktualnych na dzień podpisania oferty. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru lub ewidencji, jako osoba upoważniona do reprezentowania i składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy, musi przedstawić upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Ocena pełnomocnictwa jest dokonywana na dzień podpisania oferty.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawcy samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego mogą przedłużyć termin związania ofertą.

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Oferty należy składać w postaci skanów dokumentów podpisanych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogiem opisanym w pkt VIII zapytania ofertowego, lub dokumentów podpisanych podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
4. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
5. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta wpłynie za pośrednictwem BK2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-21
Data ostatniej zmiany
2024-08-21 17:10:28

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto przedmiotu zamówienia - waga punktowa 100
C = Cmin/Cof x 100
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
Cmin - najniższa zaoferowana cena netto przedmiotu zamówienia spośród wszystkich złożonych ofert
Cof - cena netto przedmiotu zamówienia w badanej ofercie
Kontakt:Osoby do kontaktu
Łukasz Orzechowski
tel.:
e-mail: [email protected]
Język kontaktu:polski
Kod CPV:34500000-2, 34520000-8, 34522000-2, 34522100-3,34500000-2, 34520000-8
Numer dokumentu:2024-74344-196680, 1/2024/KPO
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl

Dziękujemy za wysłane grafiki.