• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Wykonanie wywiadu ferromagnetycznego – badań skanowania magnetycznego wraz z raportem dla Inwestycji pn. „Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do Portu Zewnętrznego w

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Wykonanie wywiadu ferromagnetycznego – badań skanowania magnetycznego wraz z raportem dla Inwestycji pn. „Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do Portu Zewnętrznego w
Standard

Dane kontaktowe

Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

Usługi

1. Nabywca

Nabywca

Oficjalna nazwa: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie

Status prawny nabywcy: Instytucja regionalna

Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne

2. Procedura

Procedura

Tytuł: Wykonanie wywiadu ferromagnetycznego – badań skanowania magnetycznego wraz z

raportem dla Inwestycji pn. „Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do

Portu Zewnętrznego w Świnoujściu.

Opis: W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonania robót pogłębiarskich pn.

„Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do Portu Zewnętrznego w

Świnoujściu”, Urząd Morski w Szczecinie zamierza przed ich rozpoczęciem oczyścić teren

przyszłych prac z obiektów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego. Aby to wykonać

należy najpierw zlokalizować i sprawdzić wszystkie obiekty ferromagnetyczne znajdujące się

w dnie, stanowiące potencjalne niebezpieczeństwo dla przyszłych robót budowlanych. W

związku z tym w pierwszej kolejności wykonany zostanie wywiad ferromagnetyczny (zlecany

niniejszym postępowaniem), który zakończy się opracowaniem Raportu z badań. Raport ten

będzie podstawą do wykonania oczyszczania i będzie jednym z elementów opisu przedmiotu

zamówienia w odrębnym postępowaniu przetargowym obejmującym przeprowadzenie

oczyszczania z obiektów ferromagnetycznych potencjalnie niebezpiecznych na potrzeby

inwestycji pn. „Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do Portu

Zewnętrznego w Świnoujściu”. Jednocześnie Zamawiający zleca wykonanie sondażu

batymetrycznego dla przedmiotowego obszaru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

Identyfikator procedury: 50ad67df-fb92-4a02-bb9a-2b8ce050e2d9

Wewnętrzny identyfikator: PO-II.2600.4.24

Rodzaj procedury: Otwarta

Procedura jest przyspieszona: nie

Główne aspekty procedury: Dokumenty zamówienia dostępne są na stronie prowadzonego

postępowania:https://ums.ezamawiajacy.pl. Zamawiający informuje, że komunikacja z

wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za

pośrednictwem Platformy elektronicznej https://ums.ezamawiajacy.pl oraz poczty

elektronicznej [email protected]. Zamawiający zaleca, aby w korespondencji

kierowanej za pomocą poczty elektronicznej posługiwać się numerem i nazwą postępowania.

Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako: a)

dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, b) dopuszcza się

podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", jednakże wówczas wymagany będzie 

252721-2024 Page 2/10

2.1.2.

2.1.1.

oddzielny plik z podpisem (wykonawca zobowiązany będzie załączyć prócz podpisanego

dokumentu oddzielny plik z podpisem); Zamawiający określa niezbędne wymagania

sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet

o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC

spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej

przeglądarki internetowej, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca

TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,

d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny

obsługujący pliki w formacie pdf.; Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego: a) rekomendowaną

przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez

producenta, b) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również

zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej,

pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej

szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający

(ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień

administracyjnych na komputerze, c) zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK

oraz aplikacji Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu

elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po

zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą

stronę, d) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy

podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera; Zamawiający określa dopuszczalne

formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,

doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,

mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng,

xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający określa informacje na

temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez wykonawcę na Platformie i

zapisany widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość

otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie

terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz

dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego

odpowiednim źródłem czasu.

Przeznaczenie

Charakter zamówienia: Usługi

Główna klasyfikacja (cpv): 71352300 Usługi badania magnetometrycznego

Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71354500 Usługi w zakresie pomiarów morskich

Miejsce realizacji

Adres pocztowy: Plac Stefana Batorego 4

Miejscowość: Szczecin

Kod pocztowy: 70-207

Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Szczecin (PL424)

Kraj: Polska

Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 11 września

2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwaną dalej

„ustawą pzp”. 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego

określonego w art. 132 ustawy pzp. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury

odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający najpierw dokona

badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta 

252721-2024 Page 3/10

2.1.4.

została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków

udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia przez Wykonawcę w

formularzu JEDZ ogólnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

(kryteriów kwalifikacji), co wiąże się z koniecznością wypełnienia przez Wykonawcę wyłącznie

sekcji α w części IV. 5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych w niniejszym

postępowaniu. Wykonanie wywiadu ferromagnetycznego wraz z sondażem batymetrycznym

na wodzie jest wysoce wyspecjalizowaną usługą, świadczoną przez ograniczoną liczbę

podmiotów ze względu na wysokie koszty pozyskania sprzętu do badań oraz na

specjalistyczną wiedzę. Cechy te zawężają rynek firm, stąd nie znajduje uzasadnienia podział

zamówienia, które jest do zrealizowania w jednym, liniowym obszarze przyszłego toru

wodnego. Ponadto ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, różny sprzęt, różni

wykonawcy mogliby nie uzyskać zbliżonych wyników na sąsiadujących, wydzielonych

obszarach do konkretnego zamówienia co spowodowałoby niespójność wyników. 6.

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający przewiduje

składanie podmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu. 8. Zamawiający

nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez

wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy pzp. 10. Zamawiający nie wymaga wniesienia

wadium. 11. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 pkt 7

ustawy pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej, obowiązku sprawdzenia przez

wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, ani zwoływania zebrania

wykonawców. 14. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 15.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Zamawiający nie

przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia. 17. Zamawiający nie zastrzega

obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18. Zamawiający

żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy

podwykonawcom. 19. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 20.

Projekt ubiega się o dofinansowanie z Unii Europejskiej z programu Fundusze Europejskie na

Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027. 21. Zamawiający przewiduje zmiany umowy.

22. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia,

jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie nie zostaną mu

przyznane.

Informacje ogólne

Informacje dodatkowe: Dodatkowo z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

wyklucza się wykonawcę: na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o

szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz

służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.). Na

podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego

środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie

w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r.

zakazuje się udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia/podmiot udostępniający

zasoby zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. Jeżeli

Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej

zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, składa informacje z odpowiedniego rejestru,

takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny

dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym

wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której 

252721-2024 Page 4/10

dotyczy informacja albo dokument, w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych

w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego

złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub

miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się informacji z

Krajowego Rejestru Karnego, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich

przypadków, wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części

dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby

albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał

dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub

miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie

ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub

administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,

właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce

zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Wykonawca może w celu potwierdzenia

spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu

do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub

zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,

niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu

do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,

wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli te

podmioty wykonają roboty budowlane/usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane.

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza stosunek łączący wykonawcę z

tym podmiotem oraz określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów

podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i

wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu

zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach

którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących

wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia realizuje roboty budowlane lub

usługi, których wskazane zdolności dotyczą . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o

udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja). Wykonawcy składający ofertę wspólną

ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania

ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie

wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci

elektronicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają

dokumenty w następujący sposób: 1) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) –

każdy z wykonawców; 2) oświadczenie wykonawcy składane w związku z art. 5k

Rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków

ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie – każdy

z wykonawców; 3) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z

postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej

samej grupy kapitałowej – każdy z wykonawców; 4) oświadczenie wykonawców wspólnie

ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnik w imieniu wykonawców

składających ofertę wspólną lub każdy z wykonawców; 5) wykaz usług – pełnomocnik w

imieniu wykonawców składających ofertę wspólną; 6) wykaz osób – pełnomocnik w imieniu

wykonawców składających ofertę wspólną; 7) wykaz sprzętu – pełnomocnik w imieniu

wykonawców składających ofertę wspólną; 8) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków

udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spełnianie

warunków udziału w postępowaniu.

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

252721-2024 Page 5/10

5.1.

2.1.6.

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień

publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą pzp”.

Podstawy wykluczenia:

Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania

o udzielenie zamówienia: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca

składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o aktualności informacji zawartych

w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ (na żądanie zamawiającego).

Korupcja: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie

JEDZ ( wraz z ofertą) oraz informację z KRK (na żądanie zamawiającego).

Nadużycia: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa:

oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą) oraz informację z KRK (na żądanie zamawiającego).

Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: Na potwierdzenie braku podstaw do

wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą) oraz informację z KRK

(na żądanie zamawiającego).

Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne: Na potwierdzenie braku podstaw do

wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o

aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ

(na żądanie zamawiającego).

Płatność podatków: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa:

oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ

według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ (na żądanie zamawiającego).

Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym: Na potwierdzenie braku podstaw

do wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o

aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ

oraz informację z KRK (na żądanie zamawiającego).

Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: Na

potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z

ofertą), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy

kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp według wzoru stanowiącego

Załącznik nr 6 do SWZ oraz oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ według

wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ (na żądanie zamawiającego).

Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą) oraz informację z KRK (na żądanie

zamawiającego).

Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: Na potwierdzenie braku podstaw do

wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą) oraz informację z KRK

(na żądanie zamawiającego).

Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: Na

potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z

ofertą) oraz informację z KRK (na żądanie zamawiającego).

Udział w organizacji przestępczej: na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą) oraz informację z KRK (na żądanie

zamawiającego).

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001

252721-2024 Page 6/10

5.1.9.

5.1.7.

5.1.6.

5.1.3.

5.1.2.

5.1.1.

Tytuł: Wykonanie wywiadu ferromagnetycznego – badań skanowania magnetycznego wraz z

raportem dla Inwestycji pn. „Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do

Portu Zewnętrznego w Świnoujściu.

Opis: W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonania robót pogłębiarskich pn.

„Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do Portu Zewnętrznego w

Świnoujściu”, Urząd Morski w Szczecinie zamierza przed ich rozpoczęciem oczyścić teren

przyszłych prac z obiektów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego. Aby to wykonać

należy najpierw zlokalizować i sprawdzić wszystkie obiekty ferromagnetyczne znajdujące się

w dnie, stanowiące potencjalne niebezpieczeństwo dla przyszłych robót budowlanych. W

związku z tym w pierwszej kolejności wykonany zostanie wywiad ferromagnetyczny (zlecany

niniejszym postępowaniem), który zakończy się opracowaniem Raportu z badań. Raport ten

będzie podstawą do wykonania oczyszczania i będzie jednym z elementów opisu przedmiotu

zamówienia w odrębnym postępowaniu przetargowym obejmującym przeprowadzenie

oczyszczania z obiektów ferromagnetycznych potencjalnie niebezpiecznych na potrzeby

inwestycji pn. „Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do Portu

Zewnętrznego w Świnoujściu”. Jednocześnie Zamawiający zleca wykonanie sondażu

batymetrycznego dla przedmiotowego obszaru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

Wewnętrzny identyfikator: PO-II.2600.4.24

Przeznaczenie

Charakter zamówienia: Usługi

Główna klasyfikacja (cpv): 71352300 Usługi badania magnetometrycznego

Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71354500 Usługi w zakresie pomiarów morskich

Opcje:

Opis opcji: nie dotyczy

Miejsce realizacji

Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Szczecin (PL424)

Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania

Okres obowiązywania: 270 Dni

Informacje ogólne

Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.

Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu

wyznaczonych do realizacji zamówienia: Wymagane w ofercie

Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE

Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw

(MŚP)

Zamówienia strategiczne

Zielone zamówienia - Kryteria: Brak kryteriów zielonych zamówień publicznych

Promowany cel społeczny: Dostępność dla wszystkich

Kryteria kwalifikacji

Kryterium:

Rodzaj: Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nazwa: Sytuacja ekonomiczna i finansowa

252721-2024 Page 7/10

Opis: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada

ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z

przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 10 000 000,00 zł (dziesięć milionów

złotych); W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie

zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Zamawiający

wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym

terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania do złożenia: - dokumentu

potwierdzającego posiadane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 10

000 000,00 zł (dziesięć milionów złotych);

Kryterium:

Rodzaj: Zdolność techniczna i zawodowa

Nazwa: wiedza i doświadczenie

Opis: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada

niezbędną wiedzę i doświadczenie. W szczególności wykonawca musi spełniać warunek w

postaci wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu

składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co

najmniej dwóch (2) usług, których przedmiotem było wykonanie badania ferromagnetycznego

pod kątem wykrycia / identyfikacji niebezpiecznych obiektów pochodzenia wojskowego,

zakończonego sporządzeniem raportu – na obszarze co najmniej 100 ha każda, przy czym co

najmniej jedna z tych usług powinna dotyczyć badania na akwenie o głębokościach średnich

nie mniejszych niż 8 m, a druga na akwenie o głębokościach nie mniejszych niż 3 m. Uwaga:

W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać

warunek w całości. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej

oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania do

złożenia: - wykazu usług – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ, wraz z

podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te

zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane

należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty

wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.

Kryterium:

Rodzaj: Zdolność techniczna i zawodowa

Nazwa: potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: b) dysponuje

odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W

szczególności wykonawca musi spełniać warunek w postaci: (1) dysponowania zespołem

osób zdolnych do wykonania zamówienia, składającym się co najmniej: (i) Kierownika zespołu

- Specjalisty nr 1 – posiadającego następujące uprawnienia i doświadczenie: - uprawnienia

(dyplom) hydrografa kategorii A, - doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego (1)

badania ferromagnetycznego pod kątem wykrycia obiektów niebezpiecznych pochodzenia

militarnego na akwenie wodnym o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha i o głębokościach

średnich nie mniejszych niż 8 m. (ii) Specjalisty nr 2 – posiadającego następujące

doświadczenie: - doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego (1) badania

ferromagnetycznego pod kątem wykrycia obiektów niebezpiecznych pochodzenia militarnego

na akwenie wodnym o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha. UWAGI: Zamawiający nie

dopuszcza sprawowania przez jedną osobę więcej niż jednej z ww. funkcji. W przypadku

wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniany 

252721-2024 Page 8/10

5.1.12.

5.1.11.

5.1.10.

będzie ich łączny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.

Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację zamówienia przez wskazane w ofercie osoby.

W przypadku zaistnienia w toku realizacji zamówienia okoliczności wymuszających

konieczność zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w niniejszym punkcie, wykonawca ma

obowiązek zapewnić na każde stanowisko osobę posiadającą co najmniej takie same

kompetencje, wykształcenie i doświadczenie, jak osoba wskazana na to stanowisko w ofercie.

(2) dysponowania niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia sprzętem, składającym

się co najmniej z: (i) jednej jednostki pływającej (zbudowanej z materiałów

niemagnetycznych): - wyposażonej w urządzenia magnetometryczne zdolne do prowadzenia

pomiarów w pasach o szerokości minimum kilku metrów (magnetometry wieloczujnikowe)

zapewniające zbadanie całej badanej powierzchni, - wyposażonej w system dokładnego

pozycjonowania o dokładności minimum DGPS (urządzenie powinno posiadać możliwość

pozycjonowania wykrytych obiektów), a w przypadku ciągnionych urządzeń

magnetometrycznych dodatkowo w system USBL, - zdolnej do wykonania skanowania

magnetycznego do głębokości minimum 6 metrów pod dnem istniejącym, - posiadającej

dopuszczenie do użytkowania na morskich wodach zewnętrznych (kartę bezpieczeństwa).

Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w

wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania do złożenia: - wykazu osób

skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – według wzoru

stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ, wraz z informacjami na temat ich wraz z informacjami

na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz informacją o podstawie do

dysponowania tymi osobami; - wykazu sprzętu dostępnego wykonawcy w celu wykonania

niniejszego zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ, wraz z

informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

Kryteria udzielenia zamówienia

Kryterium:

Rodzaj: Cena

Opis: cena

Waga (wartość punktowa, dokładna): 60

Kryterium:

Rodzaj: Jakość

Opis: termin wykonania zamówienia

Waga (wartość punktowa, dokładna): 40

Dokumenty zamówienia

Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski

Adres dokumentów zamówienia: https://ums.ezamawiajacy.pl

Kanał komunikacji ad hoc:

Nazwa: platforma elektroniczna

Adres URL: https://ums.ezamawiajacy.pl

Warunki udzielenia zamówienia

Warunki zgłoszenia:

Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane

Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ums.ezamawiajacy.pl.

Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski

Katalog elektroniczny: Niedozwolone

252721-2024 Page 9/10

8.1.

5.1.16.

5.1.15.

Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub

pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)

Oferty wariantowe: Niedozwolone

Termin składania ofert: 06/06/2024 10:30:00 (UTC+2)

Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 86 Dni

Informacje na temat publicznego otwarcia:

Data otwarcia: 06/06/2024 11:00:00 (UTC+2)

Miejsce: platforma elektroniczna, strona prowadzonego postępowania: https://ums.

ezamawiajacy.pl.

Informacje dodatkowe: wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 30.08.2024 r.

Warunki zamówienia:

Wymagana jest umowa o poufności: nie

Fakturowanie elektroniczne: Niedozwolone

Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie

Stosowane będą płatności elektroniczne: nie

Informacje o terminach odwołania: Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu

podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz

poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów

ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IX ustawy pzp. Środki

ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia

publicznego oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na

listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich

Przedsiębiorców. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie: 1)

10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego

wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji

elektronicznej; 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego

stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż

ppkt. 1); (uwaga! odwołujący kopię odwołania przekazuje zamawiającemu, przed upływem

terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią

przed upływem tego terminu).

Techniki

Umowa ramowa: Brak umowy ramowej

Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów

Dalsze informacje, mediacja i odwołanie

Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza

Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie

zamówienia: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie

Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia: Dyrektor Urzędu

Morskiego w Szczecinie

Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Dyrektor Urzędu Morskiego w

Szczecinie

Organizacja rozpatrująca oferty: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie

8. Organizacje

ORG-0002

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Numer rejestracyjny: 010828091

252721-2024 Page 10/10

11.2.

11.1.

8.1.

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)

Kraj: Polska

E-mail: [email protected]

Telefon: (22) 458 78 01

Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio

Role tej organizacji:

Organ odwoławczy

ORG-0004

Oficjalna nazwa: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie

Numer rejestracyjny: 8520409053

Adres pocztowy: pl. Stefana Batorego 4

Miejscowość: Szczecin

Kod pocztowy: 70-207

Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Szczecin (PL424)

Kraj: Polska

E-mail: [email protected]

Telefon: 91 4403400

Adres strony internetowej: www.ums.gov.pl

Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ums.ezamawiajacy.pl

Profil nabywcy: https://ums.ezamawiajacy.pl

Role tej organizacji:

Nabywca

Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie

zamówienia

Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia

Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału

Organizacja rozpatrująca oferty

11. Informacje o ogłoszeniu

Informacje o ogłoszeniu

Identyfikator/wersja ogłoszenia: d7fd90ec-6d1b-4123-8390-5cf8d71046e7 - 01

Typ formularza: Procedura konkurencyjna

Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

Ogłoszenie – data wysłania: 26/04/2024 12:39:31 (UTC)

Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski

Informacje o publikacji

Numer publikacji ogłoszenia: 252721-2024

Numer wydania Dz.U. S: 84/2024

Data publikacji: 29/04/2024

Dziękujemy za wysłane grafiki.