• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Przetestowanie techniczne, przetestowanie efektywności i opłacalności połowów

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Przetestowanie techniczne, przetestowanie efektywności i opłacalności połowów
Standard

Dane kontaktowe

Opis:Przetestowanie techniczne, przetestowanie efektywności i opłacalności połowów przy użyciu pilotażowego w warunkach polskiego rybołówstwa małoskalowego urządzenia - wędy ręcznej wraz z niezbędnym wyposażeniem, wykonanej bądź adaptowanej przez Wykona
Przetestowanie techniczne,
przetestowanie efektywności i opłacalności połowów przy użyciu pilotażowego w warunkach
polskiego rybołówstwa małoskalowego
urządzenia - wędy ręcznej wraz z niezbędnym
wyposażeniem, wykonanej bądź adaptowanej przez Wykonawcę, na pokładzie jednostki rybackiej
do 8 metrów długości oraz sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu z w/w czynności
sprawozdań.
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przetestowanie techniczne, przetestowanie efektywności i opłacalności połowów przy użyciu
pilotażowego w warunkach polskiego rybołówstwa małoskalowego urządzenia - wędy
ręcznej wraz z niezbędnym wyposażeniem, wykonanej bądź adaptowanej przez Wykonawcę,
na pokładzie jednostki rybackiej do 8 metrów długości oraz sporządzenie i przekazanie
Zamawiającemu z w/w czynności sprawozdań.
2. Zamówienie jest podzielone na II Etapy:
Etap I - wykonanie bądź adaptacja wędy ręcznej, umożliwiające zastosowanie tego narzędzia
do połowów na jednostce rybackiej do 8 m. długości, wstępne techniczne testy działania w
warunkach terenowych oraz sporządzenie sprawozdania z realizacji tej części umowy wraz z
dokumentacją
Etap II - testowanie efektywności połowowej i opłacalności połowów oraz sporządzenie
sprawozdania z realizacji tej części umowy wraz z dokumentacją.
3. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o opis przedmiotu zamówienia stanowiący
załącznik nr 2 do Zaproszenia oraz z wytyczne zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 3 do
Zaproszenia.
4. Ilekroć w treści Zaproszenia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki
towarowe, patenty lub pochodzenie, europejskie oceny techniczne, aprobaty, certyfikaty,
normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do
weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić, że proponowane rozwiązania w równoważnym
stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez co
Zamawiający rozumie, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wymaga się, aby produkt
równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez
Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Miejsce i termin składania:X. MIEJSCE i TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
1. Sposób złożenia oferty: oferty należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej
[email protected]
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć do dnia 26.08.2024 r. do godz. 10:00
Termin składania:2024-08-26
Otwarcie:3. Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert tj. 26.08.2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 514. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert.
Miejsce i termin realizacji:VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2024 r.
Wymagania:II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy
Prawo
zamówień
publicznych.
Zaproszenie
zostaje
zamieszczone
na
stronie
http://www.mir.gdynia.pl
III. PODSTAWA PRAWNA REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r.
poz. 1605), dalej zwaną ,,ustawą Pzp"
5. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z treścią Zaproszenia do
składania ofert wraz z wszystkimi załącznikami do zaproszenia, które należy odczytywać wraz
z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania tj.:
1) Brak jest powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą, a Zamawiającym,
wykluczeniu z postępowania w szczególności będą podlegać osoby, które:
a) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub są
związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostają we wspólnym pożyciu
z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub
organów nadzorczych Zamawiającego;
b) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w
stosunku pracy lub zlecenia z Zamawiającym, otrzymywały od Zamawiającego
wynagrodzenie z innego tytułu lub były członkami organów zarządzających lub organów
nadzorczych Zamawiającego;
c) pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje
uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na posiadanie bezpośredniego lub
pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego w określonym
rozstrzygnięciu tego postępowania
2) Nie pozostają w stanie likwidacji ani upadłości;
3) Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)1
Warunki zostaną uznane za spełnione w przypadku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg
wzoru w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia - Formularz oferty.
Dysponują zarejestrowaną i wykonującą w 2024 roku połowy ryb na Zatoce Puckiej jednostką
pływającą o długości do 8 metrów.
Posiadają specjalne pozwolenie połowowe wydane na rok 2024, upoważniające do prowadzenia
połowów w Polskich Obszarach Morskich przy użyciu węd ręcznych.
Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 2 i 3 Wykonawca złoży
wraz z ofertą: kopię licencji połowowej oraz kopię aktualnego specjalnego zezwolenia
połowowego.
Zarejestrowanie w Centrum Monitorowania Rybołówstwa, na przestrzeni ostatnich 3 lat
przed terminem składania ofert, połowów z co najmniej 5 miesięcy, zrealizowanych w
rybackich kwadratach połowowych należących do Zatoki Puckiej. Na potwierdzenie
spełnienia warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające wykonanie
połowów (np. miesięczny raport połowowy).
5. W okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to
w tym okresie uczestniczył w realizacji co najmniej dwóch zleceń realizowanych na rzecz
projektu Instytucji naukowej (Instytutu Badawczego lub Uczelni Wyższej), w ramach, których
realizowane były połowy badawcze. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca złoży w treści oferty oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz podaniem
nazwy instytucji, na rzecz której zlecenia zostały wykonane, nazwy projektów oraz daty ich
wykonania.
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
4.
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub
1.
2.
3.
1 wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana
na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z
dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej tj. drogą elektroniczną,
każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka
korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
IX. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną z wnioskiem o
wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający udzieli
wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert,
pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynie do Zamawiającego nie
później niż na 4 dni przed terminem składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynął po upływie terminu składania pytań,
Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3. Treść zapytań i wyjaśnienia zostaną przekazane wszystkim Wykonawcom, którym przekazano
niniejsze zaproszenie do składania ofert.
4. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może
zmienić treść dokumentów związanych z zaproszeniem. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże
niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze zaproszenie do składania
ofert.
W temacie wiadomości należy wpisać: 50/FZP/NB/2024 - oferta
adaptacja wędy. Zamawiający zaleca, aby oferta została zaszyfrowana hasłem, które Wykonawca
prześle Zamawiającemu na ten sam adres poczty elektronicznej w terminie do 10 minut po
terminie otwarcia ofert tj. w dniu 26.08.2024 r., w godz. od 10:30 do 10:40. Zamawiający zwrotnie
potwierdzi otrzymanie oferty i hasła. Prosimy upewnić się, że oferta i hasło zostały odebrane.
Zamawiający prześle informacje z otwarcia ofert niezwłocznie po ich otwarciu na wniosek
Wykonawcy.
XI. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERTY
1. W niniejszym postępowaniu stosowane będzie jedno kryterium:
1) Cena brutto oferty (C) - 100 pkt.
Kryterium cena będzie obliczane na podstawie następującego wzoru:
Cn
C =----------------- x 100
Cb
C - otrzymane punkty
Cn - cena najniższa spośród złożonych ofert
Cb - cena badanej oferty
100 - waga kryterium
2. W toku dokonywania oceny ofert Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert, w tym rażąco niskiej ceny, wyjaśnień treści dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw bądź
uzupełnienia dokumentów.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli została złożona po terminie, jej treść jest niezgodna z
warunkami zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, zawiera nisko rażącą
cenę, Wykonawca podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
5. Jeżeli w postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na
to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie wymagania postawione
w zaproszeniu i załącznikach do niego oraz uzyska najwyższą ilość punktów.
7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
XII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
3. Na ofertę składają się:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1;
2) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w
Rozdziale VII pkt 2,3,4;
3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty (tylko, jeżeli nie wynika ono z np. KRS lub wpisu do
CEiIDG),
4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wymagany jest czytelny podpis.
5. Ofertę można złożyć w postaci skanu prawidłowo podpisanego dokumentu.
6. Ofertę można złożyć w postaci elektronicznej podpisaną podpisem elektronicznym, podpisem
osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do
reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie
rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
7. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z treści
dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie
wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (odpis z
właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do oferty
należy dołączyć oryginał lub kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i
wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
8. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejsze zapytanie ma formę porównania ofert. Nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu
ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie daje żadnemu z oferentów prawa roszczenia
udzielenia zamówienia.
2. Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania.
3. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą
zostanie podpisana umowa, zgodnie z załączonym wzorem, stanowiącym Załącznik nr 3 do
Zaproszenia. W przypadku uchylania się od zawarcia umowy, Zamawiający uprawniony jest
dokonać ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej z pominięciem oferty uprzednio wybranej.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
podania przyczyn.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia dodatkowych negocjacji z wykonawcami.
Uwagi:XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA
SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH
DANYCH
OSOBOWYCH
ORAZ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Morski Instytut Rybacki - Państwowy
Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia,
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Morskim Instytucie Rybackim - Państwowym
Instytucie Badawczym można kontaktować się mailowo na adres: [email protected] lub
[email protected] oraz telefonicznie na nr. +48 587-356-367/251,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
5) Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej i stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Administratora.
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji
międzynarodowej.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp,
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
10) będzie przysługiwało Pani/Panu:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
11) nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Kontakt:3. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Magdalena
Tebecio. Wszystkie pytania w związku z niniejszym postępowaniem należy kierować na e-mail:
[email protected]
Język kontaktu:polski
Kod CPV:73100000-3
Numer dokumentu:50/FZP/NB/2024, FZP/w/2024/MT
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl

Dziękujemy za wysłane grafiki.