Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10, zaprasza do złożenia
oferty cenowej na usługę/dostawę/ robotę budowlaną*:
1. Przedmiot zamówienia: dostawa narzędzi pneumatycznych dla potrzeb Urzędu Morskiego
w Gdyni.
2. Opis przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
a) termin wykonania zamówienia: do 3 tygodni licząc od dnia podpisania umowy,
b) warunki płatności: - przelew w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury za dostarczony
towar - z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek bankowy,
c) terminem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego,
d) wynagrodzenie Wykonawcy ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia, w tym koszty transportu i dostawy oraz rozładunku,
e) towar musi być opakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie w czasie transportu
i składowania oraz musi być zgodny ze wszystkimi wymaganiami określonymi w formularzu
oferty, produkty powinny być fabrycznie nowe, bez wad jakościowych,
f) miejscem dostawy towaru jest Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże
Duńskie, ul. Warsztatowa 5, 81-341 Gdynia; dostawa w dni robocze w godz. 8.00-14.00,
g) o planowanym terminie dostawy Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z co najmniej
trzydniowym wyprzedzeniem.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - ustawy nie stosuje się.
4. Kryterium wyboru ofert oraz waga:
cena - 100%
5. Forma złożenia oferty:
Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia oraz
oświadczenie RODO należy złożyć w terminie do dnia 17.07.2024 r. do godz. 10:00 w jednej
z poniższych form:
a) pisemnej, na adres : Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, Kancelaria
Ogólna, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Oferta na dostawę narzędzi pneumatycznych –
Wydział TZ”.
b) w wersji elektronicznej (w postaci podpisanego skanu) jako plik PDF na e-mail:
6. Do zapytania ofertowego załączono:
a) formularz oferty do zadania nr 1 - stanowiący załącznik nr 1,
Urząd Morski w Gdyni
2
b) projekt umowy – stanowiący załącznik nr 2,
c) oświadczenie RODO - stanowiące załącznik nr 3.
7. Dodatkowe informacje:
a) prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu 18.07.2024 r.,
otwarcie ofert nastąpi bez udziału Wykonawców w siedzibie Zamawiającego,
b) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej
Urzędu Morskiego w Gdyni,
c) oferent który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do dostarczenia towaru
w terminie do 3 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy,
d) w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchyli się
od wykonania zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny,
e) w przypadku gdy więcej niż jedna oferta będzie w jednakowej najkorzystniejszej cenie i nie
będzie podlegać odrzuceniu, Zamawiający może wystąpić do tych wykonawców z zapytaniem
o potrzymanie lub skorygowanie oferty, wyznaczając określony czas ewentualnego jej
złożenia,
f) zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn,
g) zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku:
• gdy Wykonawca złoży ofertę, której przedmiot będzie niezgodny z wymogami
zamawiającego i obowiązującymi przepisami (w tym z przepisami ustawy z dnia
11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług),
• niepełnej oferty oraz oferty z błędami rachunkowymi,
• dokonania zmian w formularzu oferty bez uzgodnienia z Zmawiającym,
• gdy oferta będzie złożona po wyznaczonym terminie,
• Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy będzie ona zawierała cenę jednostkową
w wysokości równej lub większej niż 10 tys. zł. brutto.
Osoby do kontaktu:
Cezary Piotrowski – Specjalista - tel. /58/ 355 35 47 ; e-mail: [email protected]
Agnieszka Bałuch – Kierownik Oddziału Zaopatrzenia - tel. /58/ 355 35 45;
e-mail: [email protected]