• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Dostawa łodzi ratunkowej z silnikiem i przyczepy oraz suchego skafandra

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Dostawa łodzi ratunkowej z silnikiem i przyczepy oraz suchego skafandra
Standard

Dane kontaktowe

Opis:Powstaje w kontekście projektu
FESW.02.05-IZ.00-0005/23 - Zakup nowoczesnego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bolmin w Gminie Chęciny w celu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwania ich skutków

Część 1
DOSTAWA łodzi ratunkowej z silnikiem i przyczepy.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bolminie służącego usuwaniu skutków klęsk żywiołowych i wypadków drogowych w ramach realizacji projektu "Zakup nowoczesnego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bolmin w Gminie Chęciny w celu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwania ich skutków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5 ,,Gospodarowanie zasobami wodnymi i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym" Priorytet 2. ,,Fundusze Europejskie dla środowiska" Programu Fundusze Europejki dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027" zwanego dalej ,,projektem".
2. Opis zadania Nr 1: "DOSTAWA wyposażenia służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia - łódź z przyczepką i silnikiem" został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zwanym dalej ,,SOPZ" stanowiący załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Ustalone w SOPZ parametry techniczne wyposażenia należy uznać za wymagania minimalne jaki musi spełnić przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania dostarczenia wyposażenia o parametrach wyższych Zamawiający może żądać od Wykonawcy potwierdzenia przedstawionych przez Wykonawcę danych.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, kompletny i gotowy do użycia, który spełnia wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno-użytkowe.
5. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość składnia ofert równoważnych w przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłuży się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, nazwy własne, typy, pochodzenie, marka, producent, patent ,dostawcy, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych) i mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia cech zastosowania. Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, który posiada co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będzie tożsamy tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniży określonych w SOPZ standardów.
6. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. Okres rękojmi i gwarancji musi wynosić minimum 24 miesiące.
7. Wszelkie koszty wydania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia na czas przewozu i związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ponosi Wykonawca.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 2
DOSTAWA 2 szt. suchego skafandra.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bolminie służącego usuwaniu skutków klęsk żywiołowych i wypadków drogowych w ramach realizacji projektu "Zakup nowoczesnego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bolmin w Gminie Chęciny w celu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwania ich skutków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5 ,,Gospodarowanie zasobami wodnymi i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym" Priorytet 2. ,,Fundusze Europejskie dla środowiska" Programu Fundusze Europejki dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027" zwanego dalej ,,projektem".
2. Opis zadania Nr 2: "DOSTAWA ubrań wysokiej specjalizacji - wyposażenie nurka - suchy skafander 2 szt." został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zwanym dalej ,,SOPZ" stanowiący załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Ustalone w SOPZ parametry techniczne wyposażenia należy uznać za wymagania minimalne jaki musi spełnić przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania dostarczenia wyposażenia o parametrach wyższych Zamawiający może żądać od Wykonawcy potwierdzenia przedstawionych przez Wykonawcę danych.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, kompletny i gotowy do użycia, który spełnia wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno-użytkowe.
5. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość składnia ofert równoważnych w przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłuży się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, nazwy własne, typy, pochodzenie, marka, producent, patent ,dostawcy, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych) i mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia cech zastosowania. Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, który posiada co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będzie tożsamy tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniży określonych w SOPZ standardów.
6. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. Okres rękojmi i gwarancji musi wynosić minimum 24 miesiące.
7. Wszelkie koszty wydania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia na czas przewozu i związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ponosi Wykonawca.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Okres gwarancji
24 miesiące
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-08-12
Termin składania:2024-08-12
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2024-08

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
kielecki
Gmina
Chęciny
Miejscowość
Chęciny

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
kielecki
Gmina
Chęciny
Miejscowość
Chęciny
Wymagania:Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, niezależnych od Zamawiającego ani Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, zgodnie z zapisem w Sekcji 3.2.2 ust. 6) i 7), Wytycznych dotyczących kwalifikowalności na lata 2021 - 2027. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z zamawiającym, jego zastępcą
prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych
wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
4. Specyfikacja techniczna
5. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązania osobowego lub kapitałowego z Zamawiającym
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-02
Data ostatniej zmiany
2024-08-02 23:10:57

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Waga 100%

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Waga 100%
Kontakt:Osoby do kontaktu
Michał Salamaga
tel.: 41 31 53 120
e-mail: [email protected]
Język kontaktu:polski
Kod CPV:34521400-9, 37412240-3
Numer dokumentu:2024-69910-195247, FPP.IV-042.029.3.MS
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 


Dziękujemy za wysłane grafiki.