• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Czarter jachtów na Mazurach

Standard

Dane kontaktowe

Opis:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza do złożenia oferty na: ,,Czarter jachtów na Mazurach dla studentów UJK w Kielcach".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest czarter jachtów na Mazurach dla studentów UJK w Kielcach w terminach i według wymagań opisanych poniżej:
PLANOWANE TERMINY REJSÓW/ TURNUSÓW:
Turnus 1: 02-06.06.2024 r.
Założenia organizacyjne:
Miejsce: rejs na mazurach w Krainie Wielkich Jezior.
Zapotrzebowanie: łącznie 6 jachtów w tym: 3 jachty 9 osobowe, 2 jachty 8 osobowe i 1 jacht 10 osobowy dla 49 osób (łącznie z załogą i sternikami)
MINIMALNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO WZGLĘDEM JACHTÓW:
Jachty muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich aktualny przegląd oraz ubezpieczenie oraz być wyposażone minimum w:
1. Silnik stacjonarny lub zaburtowy
2. Ster strumieniowy
3. Zlew, kuchenka 2-palnikowa, butla z gazem, zastawa, sztućce, garnki, lodówka
4. Kompletne wyposażenie nawigacyjne i ratunkowe, skrzynka narzędziowa
5. Fok z rolerem
6. Lazy Jack
7. Brama do opuszczania masztu
8. Grot pełnolistwowy na pełzaczach
9. Tent na bom
10. Minimum jedna kajuta w każdym jachcie zamykana
11. Ogrzewanie Charakterystyka miejsca:
1. Parking na 10 samochodów
2. Stacja benzynowa
3. Wyjście z portu bez konieczności składania masztu
4. Wiata na 40 osób do przeprowadzenia szkolenia żeglarskiego
5. Stały serwis na wodzie
6. Sanitariaty w porcie z osobnym wejściem bez korytarzy (wg zaleceń pandemicznych)
7. Miejsce w porcie do opróżniania suchych toalet
8. Miejsce do opróżniania toalet ze stacjonarnym zbiornikiem w odległości do 5 km od portu.
Turnus 2: 26-31.08.3034 r.
Założenia organizacyjne:
Miejsce: rejs na mazurach w Krainie Wielkich Jezior.
Zapotrzebowanie: 3 jachty: 2 jachty 10 osobowe i 1 jacht 6 osobowy (22 osoby: załoga + sternicy). MINIMALNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO WZGLĘDEM JACHTÓW:
Jachty muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich aktualny przegląd oraz ubezpieczenie oraz być wyposażone minimum w:
1. Silnik stacjonarny lub zaburtowy
2. Ster strumieniowy i toaleta
3. Zlew, kuchenka 2-palnikowa, butla z gazem, zastawa, sztućce, garnki, lodówka
4. Kompletne wyposażenie nawigacyjne i ratunkowe, skrzynka narzędziowa
5. Fok z rolerem
6. Lazy Jack
7. Brama do opuszczania masztu
8. Grot pełnolistwowy na pełzaczach
9. Tent na bom
10. Minimum jedna kajuta w każdym jachcie zamykana
11. Ogrzewanie Charakterystyka miejsca:
1. Parking na 10 samochodów
2. Stacja benzynowa
3. Wyjście z portu bez konieczności składania masztu
4. Wiata na 40 osób do przeprowadzenia szkolenia żeglarskiego
5. Stały serwis na wodzie
6. Sanitariaty w porcie z osobnym wejściem bez korytarzy (wg zaleceń pandemicznych)
7. Miejsce w porcie do opróżniania suchych toalet
8. Miejsce do opróżniania toalet ze stacjonarnym zbiornikiem w odległości do 5 km od portu
Czarterowane Jachty będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą być sprawne, posiadać, najpóźniej, w dniu rozpoczęcia pierwszego dnia każdego turnusu aktualny przegląd techniczny oraz aktualne ubezpieczenie OC, AC, NW.
Miejsce i termin składania:TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 23.05.2024 r. do godz. 11:00.
2. Oferty należy składać za pośrednictwem jednego z niżej wskazanych sposobów:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub
b) za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, Ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 03.
3. O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego.
Termin składania:2024-05-23
Otwarcie:Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.05.2024 r. o godz.12:00
Miejsce i termin realizacji:PLANOWANE TERMINY REJSÓW/ TURNUSÓW:
Turnus 1: 02-06.06.2024 r.
Założenia organizacyjne:
Miejsce: rejs na mazurach w Krainie Wielkich Jezior.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Termin realizacji:
1) 02 - 06.06. 2024 r.
2) 26 - 31.08..2024 r.
Wymagania:Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 20219 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - art. 2 ust. 1 pkt 1). Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza skłaniania ofert wariantowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienie postępowania w uzasadnionych przypadkach.
Uwaga:
1. W przypadku wystąpienia obostrzeń, wynikających z ,,siły wyższej"*, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu lub zrezygnowania z usług w każdej chwili od powzięcia informacji, że korzystanie z usług będących przedmiotem niniejszego postępowania jest niezgodne z prawem. O ewentualnej zmianie terminu rejsu/rejsów zamawiający poinformuje Armatora nie później niż na 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia rejsu/turnusu.
2. Zamawiający dopuszcza wpłatę kaucji zwrotnej przed przejęciem wynajmowanych łodzi, w wysokości nie większej niż 1000,00 zł za każdy czarterowany jacht w każdym pierwszym terminie turnusu. Maksymalnie, łącznie nie więcej niż 6000,00 zł. Niewykorzystana kaucja przechodzi na turnus/termin następny. Kaucja zostanie zwrócona Zamawiającemu po zakończeniu kolejnych turnusów.
*Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a wystąpienie którego skutkuje koniecznością zmiany terminu realizacji umowy. Za ,,siłę wyższą", warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne itp.
III. WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE:
1. O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy :
1) dysponują minimum 6 jachtami o specyfikacji odpowiadającej opisowi przedmiotu zamówienia (powyżej)
2) dysponują minimum jedną (1) osobą ,,serwisantem" zdolnym do ewentualnej naprawy usterki i pomocy technicznej na wodzie.
Ocena spełnienia warunków odbędzie się zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty Wykonawcy dokumenty.
3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), tzn.: Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę który:
a) Jest wykonawcą wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
b) jest wykonawcą, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
c) jest wykonawcą, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. Ustawy.
2. Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków.
1) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje minimum 1 osobą / serwisantem zdolnym do ewentualnej naprawy usterki i pomocy technicznej,
2) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje minimum 6 jachtami zgodnymi z opisem przedmiotu zamówienia.
3) Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4) Dokument rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty lub adres bezpłatnej bazy danych z której zamawiający samodzielnie pobierze taki dokument.
5) Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej jeśli z dokumentów rejestrowych nie będzie wynikać umocowanie, o którym mowa w pkt 4).
Wzory oświadczeń o których mowa powyżej zawiera załącznik nr 1 - Formularz oferty.
3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych powyżej.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT:
Podstawą wyboru oferty będą następujące kryteria:
1. Cena brutto - waga 100% (maksymalnie 100 pkt.),
1) maksymalną ilość punktów (100) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto,
2) pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej.
2. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium przyjętym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
4. WYKONAWCA WINIEN PODAĆ W SWOJEJ OFERCIE cenę brutto za wykonanie całości usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (tj. łączną cenę za wszystkie turnusy/terminy) oraz ceny częściowe poszczególnych turnusów, nazwę portu macierzystego wraz z dokładnym adresem, oraz nazwę i model łodzi, które oferuje Wykonawca .
2. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFRTYETY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo - jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4. Oferta musi być napisana w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisana na papierze i zeskanowana) przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
6. Cenę oferty należy podać w kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.
7. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
8. Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
9. Jeżeli w postepowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez podatku. Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.
5. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie, zostanie odrzucona.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie spełni warunków i wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.
Uwagi:Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej ,,RODO" w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) - dalej PZP, niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.
podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
2) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który wiąże się z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzjelenia zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
11) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: [email protected]
*skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu a także jego załączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer dokumentu:ADP.2302.17.2024
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl


Dziękujemy za wysłane grafiki.