• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Świadczenie usługi w zakresie usuwania statków lub innych obiektów pływających i przechowywanie na przystani statków lub innych obiektów pływających

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Świadczenie usługi w zakresie usuwania statków lub innych obiektów pływających i przechowywanie na przystani statków lub innych obiektów pływających
Standard

Dane kontaktowe

Opis:Nazwa zamówienia
,,Świadczenie usługi w zakresie usuwania statków lub innych obiektów pływających z Jeziora Myśliborskiego i przechowywanie na przystani statków lub innych obiektów pływających usuniętych na podstawie art.30 ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, oraz przedłożenia oferty nie odpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowo przez 7 dni w tygodniu w zakresie usunięcia z Jeziora Myśliborskiego oraz przechowywanie na przystani statków lub innych obiektów pływających przeznaczonych lub używanych do uprawiania sportu lub rekreacji , zwanym dalej ,, innym obiektem pływającym'' usuniętych z Jeziora Myśliborskiego, jeżeli nie ma możliwości zabezpieczenia ich w inny sposób, w przypadku gdy prowadziła go osoba znajdująca się w stanie po użyciu alkoholu lub podobnie działającego środka, w trybie określonym w art.30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 714). Statki i inne obiekty pływające usunięte z Jeziora Myśliborskiego będą wprowadzane do przystani zlokalizowanej na Jeziorze Myśliborskim. Zadanie jest realizowane dla Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Myśliborzu.
2.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności;
1) przybyć niezwłocznie na miejsce zdarzenia po wydaniu dyspozycji przez uprawniony organ, o którym mowa w art. 30 ust.2 Ustawy i wykonać każdą dyspozycję tego organu polegającą na usunięciu statku lub innego obiektu pływającego z Jeziora Myśliborskiego przez 7 dni w tygodniu i dotyczącą następujących obiektów pływających:
a) rowerów wodny lub skuter wodny,
b) poduszkowiec,
c) statek o długości kadłuba do 10 m,
d) statek o długości kadłuba do 20 m,
e) statek o długości kadłuba powyżej 20 m ,

2) zabezpieczyć pojazd wraz z jego częściami składowymi od chwili przekazania pojazdu przez organ wydający dyspozycję usunięcia.
3) przedstawić niezwłocznie, najpóźniej w następnym dniu roboczym od wykonania dyspozycji, informację w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Myśliborzu o dacie i godz. usunięcia statku lub innego obiektu pływającego i wprowadzenie go do przystani.
6) Powiadomić Starostwo Powiatowe w Myśliborzu Wydział Komunikacji oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia statku lub innego obiektu pływającego, zgodnie z art. 30 ust.2 Ustawy, nie później niż następnego dnia, od dnia odbioru statku lub innego obiektu pływającego.
7) Prowadzić bieżącą ewidencję usuniętych statków lub innego obiektu pływającego zawierającą datę i godzinę ich usunięcia oraz datę i godzinę ich odebrania.
8) Wydać przechowywany statek lub inny obiekt pływający osobie wskazanej w zezwoleniu lub właścicielowi(posiadaczowi) statku lub innego obiektu pływającego . Wzór protokołu przyjęcia oraz wydania statku lub innego obiektu pływającego stanowi załącznik nr 2 do umowy.
9)Każdorazowo przekazywać kopię dokumentu określonego w załączniku nr 2 umowy do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Myśliborzu w terminie nie później niż 1 dzień od dnia wydania pojazdu.

3. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać do realizacji przedmiotu niniejszej umowy:
1) Dysponowania niezawodnymi, skutecznymi środkami łączności pojazdów,
2) Ubezpieczyć prowadzoną przez siebie działalność w zakresie usuwania i przechowywania statków lub innych obiektów pływających,,
3) wyposażenia przystani umożliwiającą prawidłowe zabezpieczenie statku lub innego obiektu pływającego przed uszkodzeniem lub kradzieżą. Przystań parkingu strzeżonego winna odpowiadać określonym standardom . Odpowiednie zabezpieczenia, właściwe oświetlenie i monitoring, pozwalający w sposób bezpieczny przetrzymywać statki lub inne obiekty pływające.
Miejsce i termin składania:IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę w formie i treści zgodnej z niniejszym zaproszeniem należy złożyć elektronicznie na adres [email protected] do 20.06.2024r.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
3. Oferta złożona po terminie wskazanym w ust. 1 zostanie zwrócona Wykonawcy.
Termin składania:2024-06-20
Otwarcie:4. Ocena ofert nastąpi w dniu 21.06.2024r. w Starostwie Powiatowym w Myśliborzu w Wydziale komunikacji pokój nr 6, Ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz o godz. 10.00 czasu lokalnego.
Miejsce i termin realizacji:II.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od chwili podpisania umowy do 31.12.2024 r.
Wymagania:III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału postępowaniu dotyczące;
1) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IV zapytania ofertowego.
IV. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
o wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (wykluczenie z postępowania);
o wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (wykluczenie z postępowania);
o wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (wykluczenie z postępowania).
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 3 ustaw z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
7. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji, do wysokości 20 000 000 zł.
8. W zakresie nieuregulowanym w ust. 6 i 7 do nakładania i wymierzania kary pieniężnej, o której mowa w ust. 6, stosuje się przepisy działu IVa ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
9. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w ust. 6, stanowią dochód budżetu państwa.

UWAGA!!!: w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z ww. podstawy prawnej Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia w ww. zakresie na załączniku nr 6.

V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MOGĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA

l. Dokumenty wymagane Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
a) Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów- zgodnie z załącznikiem nr 2;
b) wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z Formularzem Nr 3;
c) opis techniczny przystani - zgodnie z Formularzem Nr 4;
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagała wpisu do rejestru lub ewidencji;
e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnie z załącznikiem nr 5 do zaproszenia;
f) Kopie opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty Wykonawcy.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIENIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

1. Zamawiający wymaga, aby wszelkie pisma związane z udzieleniem Zamówienia były kierowane wyłącznie na podany poniżej adres :mail: [email protected]
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
4. Zamawiający zamieszcza zapytanie ofertowe na stronie internetowej https://bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia-publiczne.

VII . TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Formularz nr 1 do zapytania ofertowego wraz z cenami jednostkowymi poszczególnych pozycji Tabeli elementów rozliczeniowych zawartych w formularzu ( TER formularz wypełniamy w miejscach wykropkowanych. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Formularz nr i do zaproszenia, łącznej ceny ofertowej netto i brutto za realizację przedmiotu zamówienia. Łączna cena oferty netto i brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiotowym zaproszeniem oraz wzorem umowy. Cena ofertowa powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty wynikające z obowiązków określonych w zaproszeniu. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszym zapytaniu. Wszystkie te elementy Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenach jednostkowych poszczególnych pozycji Tabeli elementów rozliczeniowych (TERT) Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w danej pozycji TER są ryczałtowe. Cena jednostkowa/ryczałtowa pozycji musi uwzględniać wszystkie czynności i wymagania składające się na jej wykonanie. Cena jednostkowa zaproponowana przez Wykonawcę za daną pozycję w TER jest ostateczna i wyklucza możliwość żądania dodatkowej zapłaty za wykonanie usług objętych tą pozycją.
2. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
3. Cenę oferty należy określić na formularzu ofertowym w wysokości netto i brutto zgodnie zobowiązującymi przepisami.
4. Cena oferty winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadą; jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie ,,w górę", jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to cena będzie zaokrąglona ,,w dół".
5. Wykonawca winien przedstawić wymagane informacje zgodnie co do treści i formy formularzy zamieszczonych w zapytaniu. Do oferty należy dołączyć załącznik nr 5 ( oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia), załącznik nr 3 ( wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia), załącznik nr 4 (Opis techniczny przystani )oraz załącznik nr 2 (Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów).
6. Oferta musi być napisana w języku polskim, mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4, Oferta musi być napisana czytelnie, na maszynie do pisania, komputerowo lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podpis osoby upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.
8. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zaproszenia.
9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i jej złożeniem.
10. Poprawki lub zmiany w ofercie powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
5. Niezwłocznie po ocenie ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia-publiczne , informacje dotyczące:
1) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie.

X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Kryteriami oceny ofert są:
Cena 100%
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Przyznawanie liczby punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:

Cena oferty (C)
W tym kryterium oferta może uzyskać max 100 pkt.
Ocena będzie następowała wg wzoru:
cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów (C) = x 100
cena brutto oferty badanej

XI.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY ŻADA WNIESIENIA ZABEZPIECZENIA

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
XII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH
1. Pełnomocnik Zamawiających wymaga podpisania umowy na warunkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
2. Pozostałe kwestie odnoszące się do Umowy uregulowane są we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 6 do zapytania.
3. Wykonawca. który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu kopie opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejsza niż wartość oferty Wykonawcy. Ubezpieczenie to w podanej wysokości Wykonawca będzie utrzymywał przez cały okres trwania U mowy.
Uwagi:XIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Myśliborzu
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: [email protected]
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Kontakt:3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Małgorzata Popławska tel. 95 747 20 21 w.220.
Język kontaktu:polski
Numer dokumentu:KD.132.7.2024MP
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 


Dziękujemy za wysłane grafiki.