„This Christmas, give something only you can give” - to hasło tegorocznego spotu świątecznego Coca-Coli. Tym razem, jego bohaterem został pracownik morskiej farmy wiatrowej.
Zawód marynarza i pracownika offshore wiąże się z częstą nieobecnością w domu. Kilkumiesięczne kontrakty i ich przedłużanie w trudnym czasie pandemii sprawiły, że rozłąka z rodziną stała się jeszcze dotkliwsza. W tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Coli znajdziemy nawiązanie do pracy właśnie w tej branży.
Bohaterem filmu jest mężczyzna pracujący na jednej z morskich farm wiatrowych. Przed wyjazdem na kontrakt, córka wręcza mu list do Świętego Mikołaja. Niestety, w ferworze obowiązków, mężczyzna zapomina wysłać list na czas. Postanawia dostarczyć go na własną rękę. Jak kończy się ta próba, możecie sprawdzić w filmie umieszczonym pod artykułem.
Spot wyreżyserował Nowozelandczyk, Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”. Za realizację odpowiada agencja Wieden & Kennedy London.
Łódź do wydrukowania? W Dubaju rozpoczęły się pierwsze próby jednostki stworzonej z użyciem drukarki 3D
Paweł Lulewicz kończy kadencję na stanowisku prezesa zarządu PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o.
Hanwha Ocean położyła stępkę pod okręt podwodny dla Korei Południowej. Firma oferuje podobne w ramach programu "Orka"
USA, Finlandia i Kanada zacieśniają współpracę przy budowie lodołamaczy
PGZ i Rohde & Schwarz podpisują kolejną umowę w sprawie wyposażenia dla fregat programu "Miecznik"
Masowiec Green Winds drugim statkiem we flocie MOL wyposażonym w napęd wiatrowy