pc/GZDiZ
Zakończyły się już prace związane z przebudową dylatacji na Moście Wantowym nad Martwą Wisłą, które pierwotnie miały potrwać do 31 lipca. W piątek 26 lipca rano zlikwidowana zostanie tymczasowa organizacja ruchu – kierowcy będą mogli pojechać oboma pasami na każdej z jezdni.
Dylatacja Mostu Wantowego im. Jana Pawła II, znajdującego się w ciągu Trasy Sucharskiego została przebudowana w celu poprawy komfortu i bezpieczeństwa kierowców. Ostatni etap, który w czwartek 25 lipca zakończy roboty drogowe polegać będzie na zalaniu śrub mocujących nowe urządzenie dylatacyjne specjalną masą trwale plastyczną. W kolejnym dniu przywrócona zostanie docelowa organizacja ruchu.
Od 2 do 31 lipca 2019 roku na Moście Wantowym im. Jana Pawła II nad Martwą Wisłą w ciągu ulicy Sucharskiego przeprowadzana będzie naprawa dylatacji. Na czas prowadzenia prac zmieni się organizacja ruchu.
Jezdnie mostu w obu kierunkach zostaną zwężone z dwóch do jednego pasa ruchu. W pierwszej kolejności wyłączone z ruchu zostaną pasy szybkiego ruchu (lewe pasy). Po zakończeniu pierwszego etapu prace prowadzone będą z wyłączeniem prawych pasów. Należy podkreślić, że jezdnie wyłączone z ruchu będą na odcinku około 400 m (nie na całej długości). W obrębie robót będzie obowiązywało ograniczenie prędkości do 50 km/h. Prosimy o ostrożność.
Dylatacja mostu (połączenie drogi i konstrukcji obiektu) zostanie przebudowana w celu poprawy komfortu i bezpieczeństwa kierowców. Obecne urządzenie dylatacyjne po prawie dwudziestu latach eksploatacji jest bardzo wysłużone i ulega coraz częstszym awariom. Realizowana przebudowa pozwoli je wyeliminować co poprawi bezpieczeństwo zarówno konstrukcji jak i kierowców.
Most im. Jana Pawła II otwarto 9 listopada 2001 r.
Grecka żegluga i porty na ekologicznym kursie. Żegluga będzie płacić około 420 milionów euro rocznie
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości