ew/UMS
Na torze wodnym Świnoujście – Szczecin trwają bieżące prace czerpalno-refulacyjne. Realizuje je konsorcjum firm Van den Herik Kust - en Oeverwerken B.V. z Holandii i Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych Sp. z o.o. z Gdańska. Termin realizacji robót to połowa września, a ich koszt to ok. 16,8 mln złotych.
Prace są finansowane z, ustanowionego przez Radę Ministrów, programu wieloletniego pn. „Utrzymanie morskich dróg wodnych w rejonie ujścia Odry w latach 2019 – 2028”.
Jednocześnie, na Zalewie Szczecińskim trwają prace związane z remontem staw drugiej Bramy Torowej. Realizuje je firma AQUA-NEKO z Dobrej. Termin realizacji robót to początek listopada, a ich koszt to ok. 2 mln złotych. Prace są finansowane z, ustanowionego przez Radę Ministrów, programu wieloletniego pn. „Utrzymanie morskich dróg wodnych w rejonie ujścia Odry w latach 2019 – 2028”.
Grecka żegluga i porty na ekologicznym kursie. Żegluga będzie płacić około 420 milionów euro rocznie
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości