PMK
Egipski Suez Canal Container Terminal (SCCT) będzie oferował bazę remontową wszystkim armatorom reeferów. Dotąd z takiej usługi korzystały tylko statki duńskiego Maerska.
APM Terminals, główny udziałowiec SCCT, wprowadzi także usługę inspekcji kontenerowców w październiku 2019 roku. Przed uruchomieniem rok temu centrum napraw kontenerowców chłodniczych terminal musiał ponosić koszty związane z przeniesieniem i pozycjonowaniem tych jednostek z uszkodzonymi panelami lub wadami, które nie zostały zarejestrowane. Od czasu wprowadzenia usługi dla statków Maersk, terminal przeprowadził inspekcję prawie 30 tys. reeferów.
- Wcześniej SCCT wynajmował firmy w celu kontroli i naprawy nieefektywnych reeferów. Doprowadziło to do opóźnień, zwłaszcza że terminal miał wewnętrzną zdolność do znacznie wydajniejszego wykonania tego zadania - wyjaśnił Inci Bicen, kierownik ds. konserwacji i naprawy urządzeń w regionie Morza Śródziemnego (EMED) w Maersk.
Wszyscy technicy w terminalu przeszli szkolenie w zakresie kontroli, mycia i naprawy chłodni kontenerowych, a szkolenie jest obecnie przedłużane, aby upewnić się, że spełnia kryteria innych głównych linii żeglugowych.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych