ew/Offshore-Energy
Firma logistyczna z Dubaju, DP Worls, wprowadziła na rynek szereg internetowych narzędzi i usług, które umożliwią firmom rezerwację przesyłek transportowanych drogą morską, lądową i lotniczą. Wdrożenie tego typu platform przyspieszyły narastające wyzwania logistyczne powiązane z pandemią koronawirusa, które ograniczają płynność łańcucha dostaw.
Inicjatywa ta jest konsekwencjąprzejęcia przez DP World SeaRates.com, cyfrowej platformy umożliwiającej globalny transport ładunków, wraz z LandRates.com i AirRates.com.
DP World stworzyło również Digital Freight Alliance, stowarzyszenie internetowe, zrzeszające światowych spedytorów na jednej platformie. Zapewnia ono dostęp do nowych narzędzi, tras i usług.
„Pandemia Covid-19 pokazała, że musimy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby wzmocnić łańcuchy dostaw i utrzymać przepływ handlu, nawet w czasach bezprecedensowych wyzwań dla świata. Wizją DP World jest cyfryzacja łańcuchów dostaw z wykorzystaniem światowej infrastruktury portów, terminali, stref ekonomicznych i innych aktywów” - powiedział Mike Bhaskaran, dyrektor operacyjny DP World ds. logistyki i technologii.
DP World specjalizuje się w logistyce ładunków, obsłudze terminali portowych i usługach morskich w 50 państwach na świecie.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych