ew
6 września 2019 r. DFDS zawarła umowę z włoską firmą promową Moby na zakup dwóch promów, Moby Wonder i Moby Aki, w celu umieszczenia ich na trasie Amsterdam-Newcastle.
Moby z kolei miało przejąć dwa promy pasażerskie, które obecnie działają na trasie Amsterdam-Newcastle, King Seaways i Princess Seaways.
Umowa miała zostać sfinalizowana w drugiej połowie października 2019 r., ale Moby niestety nie było w stanie dotrzymać warunków dostawy. Umowa została zatem anulowana.
„Będziemy nadal poszukiwać rozwiązań w zakresie odnowienia floty na trasie Amsterdam-Newcastle zgodnie z życzeniami naszych klientów i naszymi strategicznymi ambicjami dotyczącymi tego połączenia i DFDS”
„Dwa kursujące obecnie promy oferują doskonałą obsługę i będą to robić do momentu wprowadzenia nowego rozwiązania z nowymi promami. Dlatego nie zmieni to naszych planów rozwoju trasy, jedynie ją trochę opóźni”, mówi Peder Gellert, EVP i szef DFDS Ferry Division
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych