Na przełomie roku DFDS zamknął trasę promową Le Havre-Portsmouth. Operator zakończył działalność na tym połączeniu z powodów ekonomicznych, a ponadto przeprawy promowe między Anglią a Francją cechuje w ujęciu ogólnym obecnie nadwyżka zdolności przewozowych i spadające ilości przewozu towarów.
Obsługujący trasę prom Seven Sisters wypłynął po raz ostatni na trasę Le Havre-Portsmouth 31 grudnia, by następnie powrócić do swojego właściciela. Z kolei 24 pracowników promu, obsługujących trasę, zostało zwolnionych.
DFDS komentuje, iż zamknięcie tej trasy nie będzie miało wpływu na inne przeprawy promowe przewoźnika: Dover –Calais, Dover-Dunkierka oraz pomiędzy Newhaven a Dieppe.
Po zamknięciu połączenia, Brittany Ferries pozostał jedynym operatorem promowym kursującym między Le Havre a Portsmouth.
W 2013 roku na połączeniu Le Havre-Portsmouth za pośrednictwem operatora DFDS podróżowało 185 000 pasażerów, a przychód z trasy wyniósł 165 milionów koron duńskich. DFDS uznał te wyniki za niewystarczające, by pozostawić trasę w swojej ofercie.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych