PMK
Odnowienie floty Yang Ming Line rozpoczęło się od zamówienia dziesięciu nowych kontenerowców, które mają być wyczarterowane przez firmę w momencie dostawy.
Firmy Costamare i Shoei Kisen według doniesień zamówili pięć kontenerowców o ładowności 11 tys. TEU w stoczniach Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding i Shoei Imabari Shipbuilding. Obie firmy mają opcje zamówienia dwóch opcjonalnych jednostek.
Statki, które mają zostać dostarczone od połowy 2020 roku, zostaną długoterminowo wyczarterowane przez Yang Ming. Tajwański armator otrzymał w lutym tego roku zielone światło od swojego zarządu w sprawie rozpoczęcia odnowienia floty.
Zgodnie z planem Yang Ming zleci budowę dziesięciu kontenerowców o ładowności 2 800 TEU i wyczarteruje dziesięć kontenerowców o ładowności 11 tys. TEU.
Nowe statki zastąpią jednostki, które niedługo zostaną wynajęte lub wycofane w ciągu najbliższych 2-3 lat.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych