• <
CSL_1100X200_jpg_2024

Wyróżnienia dla DSV

oprac. MN

13.12.2016 08:21 Źródło: własne

Partnerzy portalu

Wyróżnienia dla DSV - GospodarkaMorska.pl

DSV zdobyło w tym roku aż dwa jubileuszowe wyróżnienia w 15. edycji badania Operator Logistyczny Roku. DSV Solutions zostało uhonorowane w kategorii Kompleksowość Usług, a DSV Road odebrało nagrodę w kategorii Spedycja Drogowa.

Laureaci badania zostali wyłonieni podczas Gali Logistyki, Transportu i Produkcji - jednego z największych w Polsce spotkań środowiska top managementu łańcucha dostaw, które odbyło się 8 grudnia br. w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Nagrody w imieniu DSV odebrali Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions i Filip Czerwiński, Prezes Zarządu DSV Road.

– Ogromnie cieszę się, że osiągnięte przez nas połączenie elastyczności dedykowanych rozwiązań logistycznych z kompleksowością obsługi dostaw zostało docenione przez naszych Klientów – mówi Filip Czerwiński, Prezes Zarządu DSV Road. – Świadczenie wysokiej jakości zaawansowanych usług jest możliwe dzięki wysiłkowi całego zespołu oraz dzięki współdziałaniu wszystkich dywizji DSV. Szeroki wachlarz usług - począwszy od  transportu, w tym także z wykorzystaniem niezwykle rozbudowanej sieci drobnicowej, poprzez magazynowanie, aż po usługi dodatkowe jest tym, co wyróżnia naszą firmę na rynku.

Zadowolenia nie kryje także Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions. 

– Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że już drugi rok z rzędu nasza firma została wyróżniona w tym prestiżowym badaniu; w zeszłym roku za najwyższej jakości logistykę magazynową, a w tym za kompleksowość usług. Szczególne podziękowania należą się przede wszystkim naszym Klientom, którzy zgodzili się wziąć udział w tym przedsięwzięciu oraz całemu zespołowi DSV Solutions, który każdego dnia dokłada wszelkich starań, aby nasza oferta odpowiadała na wszelkie potrzeby i oczekiwania naszych Klientów – powiedział.

Operator Logistyczny Roku to niezależne badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Ocenie poddawane są potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów. Badanie prowadzą Wydawnictwo Eurologistics i Data Group Consulting.

Partnerzy portalu

Wilhelmsen_390x150_2024
port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.