PMK
Drugi największy armator kontenerowy na świecie, Mediterranean Shipping Company (MSC), zatrudnił firmę MacGregor do modernizacji 31 swoich kontenerowców.
Modernizacja odbędzie się w ramach programu MacGregor Cargo Boost, który ma zadanie podnieść opłacalność jednostek, poprzez poprawę wydajności. Każdy z kontenerowców będzie osobno poprawiany pod tym względem.
- Każde z ulepszeń zostało dokładnie zaprojektowane we współpracy z MSC. Pod uwagę braliśmy typ każdego statku, a także rejony w jakich on najczęściej pływa. W efekcie stworzyliśmy nowy, wydajniejszy niż dotąd system przewozu cargo – powiedział Atte Virta, architekt z MacGregor.
MSC i MacGregor zgodzili się nie ujawniać kwoty kontraktu. Prace rozpoczną się niebawem na przemian w każdej jednostce. Modernizacja ma się zakończyć pod koniec 2018 roku.
2,1 mld na dla Polski na projekty transportowe
ETA.fm Podcast - podsumowanie tygodnia CW28'24 - Zgoda na wsparcia dla terminala instalacyjnego offshore w Gdańsku
ATC Cargo z certyfikatami do obsługi m.in. uzbrojenia i amunicji
Grecka żegluga i porty na ekologicznym kursie. Żegluga będzie płacić około 420 milionów euro rocznie
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych