pc
W DB Port Szczecin w drugim tygodniu lutego zakończył się przeładunek statku m/v Pantanassa, który przypłynął do szczecińskiego portu z rekordową ilością mocznika granulowanego. Ze statku wyładowano niemal 23 tys. ton nawozu luzem. Był to jeden największych ilościowo importów tego ładunku w ostatnich latach obsługiwanych w Szczecinie. Statek m/v Pantanassa o długości 187 i szerokości 25 metrów przypłynął do Polski bezpośrednio z Iranu.
Statek obsługiwany był przy Nabrzeżu Słowackim w trzech niezależnych relacjach, przywieziony ładunek został skonfekcjonoway w półtonowe big bagi, przeładowany na barki lub załadowany bezpośrednio na samochody.
Obsługa ładunków luzem jest czymś nowym w ofercie DB Port Szczecin. Spółka, skoncentrowana do tej pory na przeładunkach drobnicy konwencjonalnej i kontenerów, odpowiada tym samym potrzebie rynku i staje się najbardziej wszechstronnym przeładowcą w szczecińskim porcie.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych