PMK
W związku z wprowadzeniem z dniem 1 lipca 2016r. zmian do konwencji SOLAS i wymogu weryfikowania wag brutto kontenerów wysyłanych drogą morską, DB Port Szczecin Sp. z o.o. wprowadził procedurę ‘VGM’ określającą sposób awizowania i obsługi kontenerów eksportowych.
Obowiązek określenia zweryfikowanej wagi brutto kontenera (VGM) spoczywa na załadowcy bądź armatorze w zależności od ustaleń. Kontenery, które nie będą posiadały VGM zostaną złożone na terminalu, lecz nie będą mogły być załadowane na statek.
Szczegółowy proces reguluje procedura dostępna na stronie internetowej DB Port Szczecin pod adresem: http://portszczecin.deutschebahn.com/dbportszczecin-pl/start/firma/aktualnosci/ .
DB Port Szczecin oferuje usługę ważenia kontenerów metodą nr 1 na legalizowanych i certyfikowanych wagach o klasie dokładności Y(b). Zlecenia na ważenie prosimy przesyłać na adres [email protected], usługę wykonujemy 24 godziny na dobę. Potwierdzenie masy brutto kontenera otrzymają Państwo droga elektroniczną w postaci kwitu wagowego.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych