Polska Żegluga Bałtycka wraz z władzami portów w Świnoujściu oraz Ystad postanowiły jeszcze bardziej wzmocnić współpracę na tej niezwykle popularnej trasie pomiędzy Polską a Szwecją.
Dzisiejsza pojemność połączenia jest niewystarczająca, stąd właśnie decyzja o inwestycji zarówno w nowe jednostki typu ro-pax, jak również w nowe nabrzeża. Polferries zobowiązał się do zamówienia dwóch nowych promów o długość 228m i 3500 metrów pasa ładunkowego, co powinno zwiększyć pojemność na trasie o więcej niż 30% w 2019 roku.
29 sierpnia odbędzie się uroczystość w czasie, które przedstawiciele wszystkich stron podpiszą stosowny list intencyjny.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych