jk
Titan LNG rozpoczął budowę pierwszej barki do bunkrowania gazu skroplonego FlexFueler LNG, zlecając budowę jednostki głównemu kontrahentowi Kooiman Marine Group. Marine Services Noord i Cryovat International są podwykonawcami projektu.
Towarzystwo klasyfikacyjne Bureau Veritas podjęło się zatwierdzenia projektu. FlexFueler001 ma być zlokalizowany w porcie w Amsterdamie. Będzie dostarczać paliwo do śródlądowych barek i małych statków morskich.
Pierwsze barki do bunkrowania LNG wejdą do służby pod koniec 2018 roku. Będą dostarczać 30-600 m³ LNG na godzinę. Titan LNG zapowiedział zwiększenie liczby zbiorników 380 mᶾ znajdujących się na pokładzie z dwóch do czterech "ze względu na znaczny wzrost zapotrzebowania na LNG jako paliwa bunkrowego w regionie Amsterdam-Rotterdam-Antwerpia" - powiedział dyrektor handlowy Michael Schaap.
Titan LNG jest częścią Iveco Shouten. Dostarcza kompleksowe rozwiązania LNG dla klientów spedycyjnych.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych