ew
Maersk Line podejmuje dalsze kroki w celu uproszczenia łańcuchów dostaw, rozszerzając zakres usług na swojej platformie online ship.maerskline.com. Tym samym, Maersk obejmie więcej głównych szlaków i odpowie na oczekiwania klientów.
Nowy zakres platformy obejmie klientów eksportujących z portów w Szanghaju i Ningbo we wschodnich Chinach i Qingdao w północnych Chinach do wszystkich śródziemnomorskich miejsc docelowych a także rozszerzoną ofertę z obecnych trzech portów północnych Chin (Qingdao, Xingang i Dalian) do Afryki Zachodniej, RPA i wschodniego wybrzeża Ameryki Południowej. Oferta będzie dostępna dla klientów z Chin, którzy dokonają rezerwacji bezpośrednio lub za pośrednictwem agenta bookingowego.
Jak powiedziała Silvia Ding, dyrektor ds. handlowych firmy Maersk Line: Usługa online oferowana na stronie ship.maerskline.com różni się od tradycyjnych usług offline, ponieważ zapewnia przestrzeń przewozową i kontenery już w momencie rezerwacji. Zapewnia również konkurencyjne i stałe ceny, które zapewniają klientom stabilne świadczenie usług.
Ship.maerskline.com to internetowa platforma internetowa Maersk Line, uruchomiona w listopadzie ubiegłego roku, oferująca błyskawiczne rozwiązania rezerwacyjne na różnych szlakach handlowych z wybranymi lokalizacjami początkowymi i docelowymi. Jest to inicjatywa mająca na celu wsparcie globalnej transformacji cyfrowej Maersk
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych