pc
Mary i Borghild. Te dwie jednostki islandzkiego armatora zacumowały przy Nabrzeżu Pasażerskim w Szczecinie w październiku. Nadal czekają na remont.
Obie barki zostały zbudowane 31 lat temu. Mają 51,15 m długości oraz 9,8 m szerokości. Ich nośność to 555 t. Jednostki służą do transportu materiałów stosowanych przy budowie umocnień wodnych, m.in. żwiru.
Nie wiadomo, jak długo Mary i Borghild pozostaną w Szczecinie. Za cumowanie przy Nabrzeżu Pasażerskim Żegluga Szczecińska pobiera od islandzkiego armatora około 60 zł za dobę.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych