- Generalnie linia będzie pływać w rejon Zatoki Gwinejskiej, natomiast w tej chwili nasz zespół pracuje nad dodatkowymi zabezpieczeniami – powiedział na antenie Radia Szczecin Jacek Wiśniewski, prezes EuroAfriki.
Prezes zapewnił, że firma planuje dodatkowe zabezpieczenia na swoich statkach. I nie chodzi o wprowadzenie na jednostkai uzbrojonej ochrony. Takie rozwiązanie jest niemożliwe za względu na obowiązujące w Nigerii prawo morskie, które zabrania przewożenia broni.
Kapitan Michał Czerepaniak, prezes firmy Polaris, która zatrudnia marynarzy, zwrócił uwagę na to, że marynarze, który pływają na tych wodach, mają świadomość występowania ryzyka ataku pirackiego. Otrzymują nawet specjalny dodatek za niebezpieczny rejs.
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych