mk
Tylko jedna oferta zmieściła się w budżecie przewidzianym w przetargu na realizację prac budowlanych związanych z rozbudową dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia. Do Zarządu Morskiego Portu Gdynia (ZMPG) trafiły łącznie cztery oferty. Budżet inwestora to 61,5 mln zł.
Wśród oferentów znaleźli się: EL-IN (66,932 mln zł), Spector (60,159 mln zł), konsorcjum NDI Sp. z o.o. i NDI S.A. (70,301 mln zł) oraz konsorcjum Colas Rail Polska i Colas Rail S.A.S. (65,511 mln zł).
Kryteria ustalone ZMPG to: cena (95%) oraz termin wykonania zamówienia (5%), przy czym czas prac może być maksymalnie skrócony do 18 miesięcy.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu inwestycyjnego pod tytułem: „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, który ma być zrealizowany na podstawie dokumentacji projektowej o tytule: „Przebudowa i elektryfikacja zewnętrznego układu torowego Intermodalnego Terminalu Kolejowego oraz toru dojazdowego nr 38 w Porcie Gdynia wraz z budową urządzeń sterowania ruchem kolejowym”.
Inwestycja obejmuje m.in:
Pekao: przy utrzymaniu wysokich cen transportu morskiego inflacja bazowa będzie wyższa o 0,3 pkt. proc.
PERN przyśpiesza w obsłudze cystern kolejowych
Nadal trwa akcja gaśnicza magazynu w Nowym Porcie
Statek zgubił 44 kontenery. Afrykańskie sztormy dają się we znaki
Nowe trasy COSCO Shipping wpływają na wzrost wolumenu i przepustowości
Port Gdańsk Eksploatacja ogłasza postępowanie na stanowiska prezesa i członka zarządu ds. handlowych